Voeding voor HP docking station EN489AA

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207234

Topicstarter
Ik bezit een HP laptop (NX9420) en heb me daarvoor een docking station aangeschaft.
De bijhorende voeding is van het type HP 384022-001 of m.a.w. een 120W voeding.
Bij de laptop zelf zit een 90W voeding. Ik heb zowel de 90W als de 120W voeding eens aangesloten op de docking station maar zonder resultaat: de groene LED nabij de adapteraansluiting gaat niet branden, alsook de blauwe verlichting nabij de notebook eject button gaat ook niet oplichten.
Ik weet ook dat er nog een 135W voeding bestaat voor dergelijke docking station en mijn vraag is dan ook:
Zou het kunnen dat die 15W minder het verschil maakt? Misschien kan dat wel problemen geven met de Multibay II slot maar ik veronderstel dat toch tenminste het groene LED lampje nabij de adapteraansluiting moet oplichten? Of hebben ze me een kapotte docking station verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:55
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat je dockingstation domweg stuk is he :p Als er oorspronkelijk een 120W voeding bij zit zou je die niet moeten hoeven vervangen met 135W ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Carpento op 17-02-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klopt natuurlijk wat Carpento zegt ... maar zowel de laptop als de docking is tegenwoordig bijna niet meer nieuw te krijgen (zijn ondertussen al een paar jaar oud) en daarom heb ik het spul tweedehands moeten kopen ! Ik heb wel nog 3 maand garantie op de docking dus heb ik eerst maar eens een 135W adapter besteld ... nog even wachten voor die binnen is ... dan testen en als de docking dan nog niet naar behoren werkt gaat hij terug naar de leverancier (heb die trouwens al op de hoogte gebracht).

Indien die 15W verschil toch zo'n doorslag kan geven ... dan post ik het hier wel nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik was even mijn eigen topic uit het oog verloren 8)7
Dat kleine verschil van 15 watt maakt dus echt wel veel uit.
Met de 135 watt adapter werkt alles zoals het hoort. Mag dus een slotje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 00:48

PcDealer

HP ftw \o/

Anoniem: 207234 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:33:
Ik was even mijn eigen topic uit het oog verloren 8)7
Dat kleine verschil van 15 watt maakt dus echt wel veel uit.
Met de 135 watt adapter werkt alles zoals het hoort. Mag dus een slotje op.
Je had dan ook een HP Advanced Docking Station die meer vraagt dan een HP Docking Station. Dus had je ook 135W nodig :)

LinkedIn WoT Cash Converter