Zoek gewoon even op 'cow' ofzo. Uit de tijd van de BSE crisis zijn er vast wel veel plaatjes van koeien te vinden.
Daarna even met een of ander vector-programma (PS6, CorelDraw, desnoods Flash) overtrekken, vergroten et voila.
Daarna even met een of ander vector-programma (PS6, CorelDraw, desnoods Flash) overtrekken, vergroten et voila.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Als dat het plaatje is wat ik denk dat je bedoelt...Op woensdag 07 maart 2001 22:24 schreef obscurus het volgende:
Ik heb wel een van melkunie koeien
Die wijven
Verwijderd
Ik denk het wel GNAGNAOp woensdag 07 maart 2001 22:26 schreef iFc-Freaky het volgende:
[..]
Als dat het plaatje is wat ik denk dat je bedoelt...hehe
Ja! Doe dat plaatje op je case! Dan krijg je denkik wel een slotje als je em hier laat zien, maar goed
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Er is ook een kindervriendelijke versie van!Op donderdag 08 maart 2001 16:33 schreef bramvrzt het volgende:
Ja! Doe dat plaatje op je case! Dan krijg je denkik wel een slotje als je em hier laat zien, maar goed
Pagina: 1