Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje:

Ik zoek een programma die er voor zorgt dat ik via de pc kan bellen.

Ik bedoel dus; dat ik mijn HTC Touch HD met de kabel aansluit op mijn computer, en dat ik via mijn computer de telefooon kan beantwoorden, en mijn computerheadset als headset gebruik.

Dit is handig voor als ik aan het werk ben ;)

Ik had al een beetje gegoogeld, maar daar vond ik alleen dingen met bluetooth, en dat wil ik niet.
Gewoon via de kabel. :?
Ook waren er opties zoals Skype, maar omdat ik een goed abbo heb is dat ook niet de oplossing.

Alvast bedankt voor de suggesties! :)

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-11 21:27
Ik ken het alleen via bluetooth.

Je kunt natuurlijk gewoon bluetooth gebruiken, en je tel ook via kabel aan de pc zodat hij niet leeg loopt.

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 16:08
ruudjuhnl schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:35:
Ik ken het alleen via bluetooth.

Je kunt natuurlijk gewoon bluetooth gebruiken, en je tel ook via kabel aan de pc zodat hij niet leeg loopt.
Ik zou het ook zo doen, tel via bluetooth met de comp. pairen en dan de tel. gewoon aan de bureau-lader, met je headset van de computer calls aannemen en klaar is henk.

who put a "stop payment" on my reality check

Verwijderd

Topicstarter
mmm oke, maar dus niks met de kabel?
Jammer:P

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 16:08
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:24:
mmm oke, maar dus niks met de kabel?
Jammer:P
Waarom zou je het met kabel willen doen?

Nu kun je je telefoon gewoon op een willekeurige plek in de kamer neerleggen en de computer als headset gebruiken, het enige wat je niet op je computer ziet is wie je belt (weet trouwens niet of er software voor is waarmee je dat kan zien) maar een kabel lijkt me juist naar dan

who put a "stop payment" on my reality check