Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KoenR89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-02-2024
Hallo allemaal,

Ik had een vraagje aan jullie aangezien ik zelf niet uit kom.
Ik heb een Nokia N95 8GB met de firmware versie 20.1.011 maar ik las op internet dat firmware 31.1.004 beschikbaar zou zijn voor mijn toestel.
Via een applicatie van Nokia (Nokia Software Updater) kan je de firmware van je telefoon up-to-date brengen.
Dit heb ik geprobeerd te doen maar de software geeft aan dat de versie die ik heb (20.1.011) de meest actuele versie is en dus niet kan updaten, alleen is dit niet de meest actuele zoals ik heb gelezen.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen en gewoon kan updaten naar firmware 31.1.004?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Koen

Verwijderd

Hoe heb je dit geprobeerd uit te voeren?
Wat is je productcode zodat wij ook mee kunnen kijken op de nokia website?
Woon je in de buurt van een NSP (Nokia Service Point)? Zo ja, ga daar gewoon heen en zij zullen de update kosteloos uitvoeren voor je.

Let wel even op je Data, en contacten etc. die worden namelijk gewist van je toestel !

• KoenR89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-02-2024
ik heb dit geprobeerd door up te daten via de gebruikelijke manier via Nokia Software Updater, maar deze software gaf aan dat ik met versie 20.1.011 de meest actuele firmware heb, wat dus niet het geval is.

mn productcode is: 0558165 en op http://europe.nokia.com/s...tware-update/can-i-update wordt ook aangegeven dat 20.1.011 de meest actuele is?!

Ik zat ook nog te denken aan dat het komt doordat mijn telefoon een sim-lock had, dus die heb ik er ook af gehaald en nog steeds lukt het niet :(

en voordat ik aan het updaten wou beginnen had ik inderdaad overal backups van gemaakt;)

En waar zou ik eventueel zo'n Nokia Service Point kunnen vinden dan? Ik woon in Almere....

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Een SIM-lock heeft geen invloed op het wel of het niet kunnen updaten.

Jouw productcode is mogelijk een productcode van KPN, Vodafone, The Phonehouse of een andere productcode dan de open markt code. Nu ben je dus afhankelijk van een van de bovengenoemde leveranciers totdat die de nieuwste versie goedkeuren. Dit kan soms wel heel lang duren.

Ga dus even naar Multicom (volgens mij, maar Google is je vriend hierin) en vraag even lief of ze `m willen overzetten naar de open markt versie.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"