Hallo allemaal!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe tv.
Op dit moment heb ik een CRT TV (71 cm) van Philips, gekocht in 1999/2000. Beeld begint nu raar
te doen en tijdens het zappen wordt het beeld heel wazig...tijd voor een nieuwe tv dus!
Voor mij viel plasma af, reden hiervoor is dat bij ons thuis de tv ongeveer 14 uur per
dag aanstaat......
Ik ben bang dat een plasma snel zal doorbranden en daarom kies ik voor lcd.
Een aantal gegevens:
Budget: 950 euro (voor de tv alleen)
Kijkafstand: 3 meter
Gebruik: Digitale televisie en heel af en toe HD films via laptop.
Eisen die ik gesteld heb aan de TV zijn dus:
- LCD
- Liefst 42 inch
- Full HD
- Aansluiting voor DVD speler
Na wat zoekwerk ben ik op deze tv uitgekomen.
http://www.kieskeurig.nl/...hilips/42pfl8404h/330419/
Op dit moment is deze Philips 42 inch ook mijn eerste keus. Veel positieve reviews over
beeldkwaliteit. Daarnaast heb ik goede ervaring met Philips, mijn huidige tv heeft het 10 jaar (14 uur branden per dag) uitgehouden.
Al een paar keer wezen kijken in verschillende winkels en wat gesleuteld aan het menu bevalt deze tv mij wel.
Daarnaast heb ik hier ook de FAQ gelezen, en deze Philips 42pfl8404 komt ook als keus naar voren uit de 6-stappen procedure.
Ik zit echter met één probleem...duurzaamheid
950 euro is een smak geld, daarnaast moeten ook nog de nodige accesoires worden gekocht....
Doe ik hier goed aan? Mijn belangrijkste eis is duurzaamheid, de tv moet echt lang mee....het liefst minimaal 7 of 8 jaar...
Hebben andere mensen hier ervaring met Philips lcd tv's?
En produceert Philips kwaliteit flatscreens of kan ik beter voor een ander merk kiezen? (sony of samsung bijv)
Philips zou tegenwoordig niet meer echt een goede naam hebben in duurzaamheid..
Ik twijfel heel erg...
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe tv.
Op dit moment heb ik een CRT TV (71 cm) van Philips, gekocht in 1999/2000. Beeld begint nu raar
te doen en tijdens het zappen wordt het beeld heel wazig...tijd voor een nieuwe tv dus!
Voor mij viel plasma af, reden hiervoor is dat bij ons thuis de tv ongeveer 14 uur per
dag aanstaat......
Ik ben bang dat een plasma snel zal doorbranden en daarom kies ik voor lcd.
Een aantal gegevens:
Budget: 950 euro (voor de tv alleen)
Kijkafstand: 3 meter
Gebruik: Digitale televisie en heel af en toe HD films via laptop.
Eisen die ik gesteld heb aan de TV zijn dus:
- LCD
- Liefst 42 inch
- Full HD
- Aansluiting voor DVD speler
Na wat zoekwerk ben ik op deze tv uitgekomen.
http://www.kieskeurig.nl/...hilips/42pfl8404h/330419/
Op dit moment is deze Philips 42 inch ook mijn eerste keus. Veel positieve reviews over
beeldkwaliteit. Daarnaast heb ik goede ervaring met Philips, mijn huidige tv heeft het 10 jaar (14 uur branden per dag) uitgehouden.
Al een paar keer wezen kijken in verschillende winkels en wat gesleuteld aan het menu bevalt deze tv mij wel.
Daarnaast heb ik hier ook de FAQ gelezen, en deze Philips 42pfl8404 komt ook als keus naar voren uit de 6-stappen procedure.
Ik zit echter met één probleem...duurzaamheid
950 euro is een smak geld, daarnaast moeten ook nog de nodige accesoires worden gekocht....
Doe ik hier goed aan? Mijn belangrijkste eis is duurzaamheid, de tv moet echt lang mee....het liefst minimaal 7 of 8 jaar...
Hebben andere mensen hier ervaring met Philips lcd tv's?
En produceert Philips kwaliteit flatscreens of kan ik beter voor een ander merk kiezen? (sony of samsung bijv)
Philips zou tegenwoordig niet meer echt een goede naam hebben in duurzaamheid..
Ik twijfel heel erg...
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!