Ik heb net mijn nieuwe systeem binnen, dit is vooral bedoeld voor "frapsen" van gameplay en het bewerken ervan.
Systeem:
i7 860 @ 2.8GHz
MSI P55-CD65
Corsair CMV4GX3M2A1333C9(2x 2GB DDR 3)
MSI HD5850
Schijven/partitionering:
WDC WD3200AAKS; 320GB partitie, met OS + Games.
Samsung HD103SJ; 1TB partitie voor de opgenomen data.
Software
Windows 7 64-bit
Fraps 3.0.3
Als ik Battlefield: Bad Company 2 speel op medium heb ik ~100FPS, zodra ik begin op te nemen zakt dit naar ~20.
Ik heb een tijd "Resource Manager" zitten te bekijken terwijl ik speelde.
CPU bleef rond ~50-70%
DISK I/O ~30MB/sec
Memory ~50%
Dus hier lijkt het niet aan te liggen toch?
Dan is het waarschijnlijk de videokaart, is dan de enige optie om een 2de kaart erbij te zetten en CrossFire te draaien, of is toch iets anders de bottleneck?
Ik las in de FAQ dat het OS, games, programma's ed. het beste op de snelste schijf kunnen staan, maar aangezien de DISK I/O niet boven de 40MB/sec uitkomt lijkt het me dat dit weinig uit zou maken, toch(Ik raid 0 kunnen gaan draaien als dat misschien zou helpen)?
Terwijl ik Fraps draait niks behalve een game + essentiele dingen voor Windows.
Zie ik iets over het hoofd of ?
toevoeging:
Ik bij Fraps meerdere settings geprobeerd, van tussen de 20-80FPS, maakt allemaal niks uit. Vsync aan uit of ook niet.
Systeem:
i7 860 @ 2.8GHz
MSI P55-CD65
Corsair CMV4GX3M2A1333C9(2x 2GB DDR 3)
MSI HD5850
Schijven/partitionering:
WDC WD3200AAKS; 320GB partitie, met OS + Games.
Samsung HD103SJ; 1TB partitie voor de opgenomen data.
Software
Windows 7 64-bit
Fraps 3.0.3
Als ik Battlefield: Bad Company 2 speel op medium heb ik ~100FPS, zodra ik begin op te nemen zakt dit naar ~20.
Ik heb een tijd "Resource Manager" zitten te bekijken terwijl ik speelde.
CPU bleef rond ~50-70%
DISK I/O ~30MB/sec
Memory ~50%
Dus hier lijkt het niet aan te liggen toch?
Dan is het waarschijnlijk de videokaart, is dan de enige optie om een 2de kaart erbij te zetten en CrossFire te draaien, of is toch iets anders de bottleneck?
Ik las in de FAQ dat het OS, games, programma's ed. het beste op de snelste schijf kunnen staan, maar aangezien de DISK I/O niet boven de 40MB/sec uitkomt lijkt het me dat dit weinig uit zou maken, toch(Ik raid 0 kunnen gaan draaien als dat misschien zou helpen)?
Terwijl ik Fraps draait niks behalve een game + essentiele dingen voor Windows.
Zie ik iets over het hoofd of ?
toevoeging:
Ik bij Fraps meerdere settings geprobeerd, van tussen de 20-80FPS, maakt allemaal niks uit. Vsync aan uit of ook niet.
[ Voor 5% gewijzigd door DefLite op 16-02-2010 23:47 ]