Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:48

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Heb er op GoT nog geen draadje over kunnen vinden, dus ben er maar eentje begonnen. Dit is een toestel wat mijn aandacht getrokken heeft oa door zijn opvallende interface. Het is anders dan men over het algemeen gewend is en het ziet er nog eens mooi uit ook (maar dat is een mening).

Waar het in feite om draait is een PDA die draait op een versie van LiMo of in elk geval, volgens de website is het LiMo 1 compliant.

Helaas is de website volledig in flash, dus een copy/paste van de specs wordt lastig, dus heb ik een screenshotje ervan gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.postie.nl/firstelse.jpg

Website met meer informatie. Website begint met een film en valt helaas niet te skippen. Rechtsboven dus..nooit gezien...lol

Het is het eerste toestel van ELSE, vandaar de naam.

En hier wat youtube filmpjes (er zijn er meerdere):
http://www.youtube.com/watch?v=dvhCR-fLO-g
http://www.youtube.com/watch?v=amk7XzgMcTs

Wat vinden jullie er van? Het schijnt dat de PDA dit jaar uitkomt en mijn nieuwsgierigheid is in elk geval gewekt voor deze telefoon. Geen idee of het apparaat ook in Nederland uit zal komen.

Live every day, as if it's your last one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Postie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 20:17:

Website met meer informatie. Website begint met een film en valt helaas niet te skippen.
Rechtsbovenin zit een knopje, "Skip" ;)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:12

mace

Sapere Aude

Wat een bullshitfilmpje zeg :')

Die telefoon ziet er wel erg gaaf uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwOkkie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 19:34

TwOkkie

Tweakin' Okkie

Ik heb het filmpje uitgezeten, maar weet nou nog niet waar het over gaat. Het lijkt een telefoon maar door alle design van de site zie ik even niet wat er nou zo bijzonder aan is. Kan iemand dat even in normale mensentaal voor me samenvatten?

Aangezien je het plaatst onder "Non Windows..." zal het wel geen windows mobile zijn, maar verder?

[J|O|R] <- .signature.gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:58

Nakebod

Nope.

* Nakebod met TwOkkie. Als het een trailer was voor een film zou ik het ook geloven.
Is het al een echt bestaand model? Want op de site zie ik niets anders dan renders. En ookal zien sommige dingen er leuk uit die ze laten zien, ik verwacht niet dat de praktijk hetzelfde is. Alles gaat te vloeiend.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De specs zijn niet echt het meest interessante van dit toestel. Wat wel interessant is, is de interface. Die ziet er wel grappig uit, en ik ben wel benieuwd hoe het werkt :) De telefoon was overigens al geruime tijd terug aangekondigd dus misschien dat we hem al binnenkort mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwOkkie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 19:34

TwOkkie

Tweakin' Okkie

De site ziet er gelikt uit, maar is het nou gewoon een skin over een bestaand OS of hebben ze echt het ideale systeem uitgevonden en dat 9 jaar stil weten te houden?

Een hoop pretentie maar totaal geen informatie.

(en die Skipknop verschijnt pas als de hele flash-animatie geladen is.. Tsk..)

[J|O|R] <- .signature.gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de topic start staan gewoon youtube filmpjes van een werkend prototype, dus het is niet slechts een concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:12

mace

Sapere Aude

Ach, als die telefoon uitkomt gaan ze die interface toch wel weer porten naar android ofzo. :Y)

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik vermoed/vrees dat Mace gelijk heeft ^^^

Neemt echter niet weg dat ik dit een heel mooi concept vind.
Het is duidelijk zeer intuïtief. Iets waar veel bedrijven nog wel wat van kunnen leren.
Ik zoek alleen nog of je het toestel ook linkshandig kunt bedienen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De site ziet er zeer flashy uit, maar het bijzondere van dit toestel zie ik niet echt? De interface is uiteraard vernieuwend en lijkt op de youtube vid erg vlot te reageren, toch lijkt deze mij niet erg praktisch. Het 'waaier' menu gebruikt maar een relatief klein deel van het scherm terwijl er meer dan ruimte genoeg is om grotere knoppen te gebruiken. Om het toestel een beetje efficient te bedienen zal je toch meer op het bredere deel van de waaier moeten drukken, je duim moet dus echt naar de andere kant van het toestel. Niet erg gebruiksvriendelijk als je het mij vraagt...

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
in een van de filmpjes wordt door de CEO zelf gezegd dat ie Q2 komt, wat mij betreft mag ie nu komen, schitterend ding, die interface ziet er erg goed uit en werkt erg handig zo te zien

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postie

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Artikel op webereld

Quote van de reporter:
The phone interacts with a server based system run by Else..
Dat lijkt me nogal eng of doen andere telefoons ongeveer hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

JarlSX schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:47:
in een van de filmpjes wordt door de CEO zelf gezegd dat ie Q2 komt, wat mij betreft mag ie nu komen, schitterend ding, die interface ziet er erg goed uit en werkt erg handig zo te zien
Tenzij je links bent! m.a.w. wat ik nu met links kan moet ik dan met rechts leren :P!

• JarlSX
je kan 'm ook instellen voor linkshandig gebruik...

alleen gaat ie volgens dit artikel (einde pagina 2) wel rond de 500 euro kost, vind ik toch vrij prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postie

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
je kan hem inderdaad links instellen, alleen de fysieke 'knoppen' aan de rechterkant, blijven rechts. Geen idee of je ook kan navigeren zonder deze knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
gozer van Else heeft blijkbaar gezegd dat het aanpassen voor linkshandigen commercieel gezien niet interessant is
en dat van die service van Else heb ik ook zo m'n vraagtekens bij, al moet je het bij bijv. android toestellen ook zo zien, zonder google account begin je weinig

denk niet dat dit toestel een succes wordt, voor die prijs. jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Postie schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:12:
je kan hem inderdaad links instellen, alleen de fysieke 'knoppen' aan de rechterkant, blijven rechts. Geen idee of je ook kan navigeren zonder deze knoppen.
Daar gaat het mij om, software matig switchen is een kwestie van spiegelen, dat kan vrijwel iedere touchphone... maar de fysieke toetsen :P. agh jahh
Pagina: 1