[Flash] Video's laden niet door of heel langzaam.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Anderhalve week geleden ben ik wat proggies op Win7 Ultimate X64 aan het installeren geweest, door de verhuizing had ik geen tijd om alles in 1x te doen.
Zoals Firefox TV versity Adobe Photoshop/Acrobat Winamp en nog wat proggies wat ik niet helemaal meer weet.'

De volgende dag start ik mijn pc op en ga mijn Rss feedjes lezen, ondertussen Kletter ik radio FM in Firefox erop, krijg ik een melding waiting for video met de radiospeler. En hij deed niks meer op geen enkele browser, na een beetje googlen heb ik de winamp plugin eruit gesloopt. Radio FM (streaming) deed het weer, Utube laadde de video's niet meer, Gamekings.tv en wat andere streaming videosites ook niet meer. Winamp media plugin weer erop gezet, wel weer video weer geen streaming muziek/radio....

Dan maar botte bijl werk:
- Adobe invoegtoepassingen uitgezet.
- Winamp en Winamp mediaplugin gedeïnstalleerd
- Firefox eraf en chrome
- Internet instellingen hersteld
- Windows media player gereset en de WMV plugin eraf.
- Silverlight eraf
- Flash player verwijderd.
- TV versity + codecs eraf
- Defragmentatie
- Hitman pro
- En als laatste systeemherstel

-Daarna heb ik flash en WMV media plugin weer geïnstalleerd en Chrome en silverlight.
Nu werkt het wel enigzins, maar sites met streaming zoals Utube laden heel langzaam. gamekings tv (JWplayer) blijft zelfs enkele seconden tot minuten hangen, zowel in IEexplorer 8 als Chrome.
Voordat ik Winamp en TV versity en FF had geïnstalleerd werkte alles perfect.....

Lokale opslag van flash staat ook op onbeperkt, heeft iemand nog een idee waar ik kan zoeken naar dit probleem voordat ik alle software van mijn PC ga slopen? :P

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'