Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• adesign
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 19:06
Hey allemaal,

Ik krijg misschien binnenkort een klus in Utrecht en ben benieuwd naar de reistijd van s ochtends van Den Bosch naar Utrecht en s avonds weer terug.

ps. werktijden zijn tussen 8 en 9 uur beginnen tot 5

Alvast bedankt.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38

St@m

@ Your Service

Ben een paar keer in de avondspits van Utrecht naar Den Bosch gereden.. geen pretje. 's Ochtends is het ook 1 van de eerste file's.. van Den Bosch naar Utrecht. Lijkt me dat de reistijd niet erg fijn is.
Overigens ligt het er natuurlijk ook aan hoe snel je op de snelweg bent. Als je midden in Utrecht zit.. tja.. Dan om 5 uur naar huis.. er zijn er meer ;)

Gemiddeld is het zonder file een dik half uur ongeveer? Ik denk dat je dat moet verdubbelen.

[ Voor 38% gewijzigd door St@m op 16-02-2010 15:46 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Verschilt per spits. Maandagochtend, dinsdagen, donderdagen en vrijdagmiddag zal idd 1 tot 1.5 uur zijn. De rest ongeveer 45 tot 60 minuten.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:43
Hangt er ook nogal van af wanneer 'binnenkort' is.
Er wordt flink gewerkt aan een verbreding van de A2 van Kerkdriel tot aan Everdingen, van 2x2 naar 2x4 baans. Zodra dat af is zou je wellicht behoorlijk filevrij kunnen rijden.

Komt nog bij: waar in Utrecht? Waar in Den Bosch?
Stel dat je tegen knooppunt Empel aan woont (noord-Den Bosch) en naar de meubelboulevard bij Westraven zit (zuidelijke punt van Utrecht), dan moet je zonder spits rekenen op zo'n 40 minuten reistijd. Momenteel mag je dat denk ik wel verdubbelen, ja.

Je woont natuurlijk ook helemaal verkeerd... ;)
Ik doe werkdagelijks Nieuwegein (Utrecht) - Eindhoven en sinds de kerst nog maar 1 dag een kwartiertje file gereden. Verder kan ik dagelijks zwaaien naar de file richting het noorden.

Maar nogmaals, als het pas over een half jaar is, dan zou het wel eens goed kunnen uitpakken.

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 14:29
4x per uur ben je binnen een half uur van Den Bosch CS op Utrecht CS met de trein. Sneller kan niet met de auto.

[ Voor 6% gewijzigd door Moriaty op 16-02-2010 16:45 ]

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:24

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Moriaty schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:45:
4x per uur ben je binnen een half uur van Den Bosch CS op Utrecht CS met de trein. Sneller kan niet met de auto.
Als je bij het station woont. Maar nu rekenen van deur tot deur. Dan kom je er niet met dat half uur.

Ik rijd elke dag die afstand. Het gaat steeds beter, zeker als de extra banen open gaan. Maar in de heftige spits moet je wel op een uur rekenen. En dan de vraag als je in utrecht bent hoe ver je het centrum in moet

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Zoals hierboven ook al aangegeven. Utrecht is groot en het maakt nogal een verschil waar je ergens moet zijn. Ik heb een tijd voor een klant in de wijk Overvecht gezeten en vertrok 's ochtends vanuit net iets zuidelijker dan Den Bosch. In de meeste gevallen kon ik met de auto rekenen op 1:15u - 1:45u enkele reis, waarbij ik voor 7:00u op de weg zat en zo rond 17:30u weer terug. Heb vaak het auto rijden afgewisseld met de trein, maar omdat ik 2 keer moet overstappen verlies ik daar veel tijd en doe er per saldo ongeveer even lang over. Knelpunten zijn momenteel Deil (kruising A2 en A15) waar ze intensief aan het werken zijn en Everdingen. Vanaf de A2 aansluiten/invoegen op de A27. Terug naar het zuiden is het momenteel vooral Everdingen, problemen om van A27 de A2 weer op te komen.

Wanneer de knooppunten Deil en Everdingen straks klaar zijn denk ik dat je niet zo'n grote problemen meer zult hebben, zolang je tenminste op tijd vertrekt.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Frank Martin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10-2023

Frank Martin

Vervoert alles

Vanaf eind dit jaar zul je bijna geen file meer hebben op de snelweg. Ik merk het nu al: sinds het tussen Zaltbommel en Den Bosch ook 2x3 is heb ik daar absoluut geen vertraging meer. En zodra Everdingen-Deil 2x4 is zullen de files daar ook verdwenen zijn vermoed ik, aangezien alle flessehalzen dan gewoon weg zijn. Maargoed, als je dan afslag Utrecht-centrum moet hebben sta je weer een kwartier voor het 24 Oktober plein te wachten. En daar zijn ze pas in 2012 klaar :X

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 09:43

SmartDoDo

Woeptiedoe

=> VV

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-11 20:23

Fisico

by Fabian

en weer terug naar WI ivm de TS die niet in VV kan.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.