Toon posts:

Kerio Connect 7 iedereen dezelfde webmail skin (sjabloon)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik zou graag voor iedereen dezelfde skin (sjabloon) instellen die webmail gebruikt. Hoe kan ik dat inregelen? Standaard wordt bij een nieuwe gebruiker de default skin gebruikt, echter ik wil voor iedereen een andere skin gebruiken. Ik heb in een een ander forum gelezen dat het mogelijk is. Bij navraag wilde degene dat, tegen een behoorlijke vergoeding inregelen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 22:15 . Reden: krom taal gebruik ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een idee?

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kopieer de nieuwe skin in de default map?
Ik kom de optie voor de verschillende skins niet tegen in het configuratie scherm...

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:13
Ik heb zelf ook een beetje zitten kijken en volgensmij kun je dat in de "usersettings.php" wijzigen die te vinden is in de "%kerioroot%\web\webmail" folder

$x_306["skin"]["default"] = '<kerio:text id="sett-skin-default"/>';
if ($x_98z = @opendir('../custom/webmail/skins')) {
while (($x_26k = readdir($x_98z)) !== false) {
if (is_dir('../custom/webmail/skins/' . $x_26k) && substr($x_26k, 0, 1) != "." && strtolower($x_26k) != "cvs") {
$x_25u = (strtolower(substr($x_26k, 0, 6)) == "kerio-") ? substr($x_26k, 6) : $x_26k;
$x_306['skin'][$x_26k] = ucfirst($x_25u);
}

Je kunt is proberen de default te wijzigen naar bijvoorbeeld kerioOWA.

[ Voor 5% gewijzigd door Nano2009 op 22-02-2010 10:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!

Als ik vanavond thuis ben ga ik dit gelijk uittesten in mijn testomgeving.

Wordt vervolgt....

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de hele late reactie maar dit was de oplossing. Hartstikke bedankt.
Pagina: 1