Samen Crucial geheugen bestellen????

Pagina: 1
Acties:

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:40
hoi

ik ben van plan om morgen bij crucial geheugen te bestellen

ik wil 256mb pc133 cas 2-2-2 tot 150 mhz

zie voor info en prijzen
http://www.crucial.com/UK/store/ListParts.asp?model=A7V&x=21&y=13 voor UK

en

http://www.crucial.com/store/listparts.asp?model=A7V&x=10&y=20 voor USA

verzenden kunnen we dan delen

vanuit USA is $ 15
vanuit UK is 11 pond

als iemand intresse heeft mail naar wing@wing.tmfweb.nl

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Ik had op zich wel intresse maar heb net 256mb Infineon gekocht. Als je hier een maand eerder mee was geweest had ik zekers wel mee gedaan... ;( Das jammer...

Greetz

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:40
draaid die op cas2 tot 150 mhz

en heb je je waterblok binnen

mijn maze II kan ik morgen bij de ptt halen

was vandaag niemand thuis :(

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Nee, heb het nog niet binnen, hoop vandaag of morgen... ;( Ik heb een Celeron dus mijn geheugen hoeft niet tot 150mhz cas2 te gaan. 133mhz cas2 is al hoog voor een Celeron das namelijk in mijn geval 1333mhz >:) Vertel me aub even hoe het blok eruit ziet.

Greetz

Verwijderd

Ik ga vandeweek al voor de 2e keer 512 mb bestellen daar :)

Verwijderd

Ik had het gisteren zelf al besteld ...
Maar anyway 15$ verzendkosten is nu ook geen ramp he ...

DD

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Kijk eens onder www.crucial.com/uk/webpromo en dan gewoon een willekeurig nummer invullen en tada, 15% korting >:)

Weet niet zeker of ze het pikken, maar het valt te proberen.

(werkt ook op www.crucial.com/webpromo voor bestellen vanuit de US, maar dan met bedrijfsnaam invullen)

Verwijderd

Eej, waar kan ik die coupon code krijgen dan?

• Knightwolf
  • Laatst online: 19-08 09:12
Ik ga daar ook 2x 256 MB bestellen, voor m'n werk :) Nahja... 1-tje voor m'n werk en 1-tje voor mezelf >:)

Edit: ik doe dus niet mee ;)

• phaedrus
Op donderdag 08 maart 2001 09:56 schreef HlpDsK het volgende:
Eej, waar kan ik die coupon code krijgen dan?
Gewoon een willekeurig nummer invullen, pakt alles. Ik weet niet zeker of crucial de order dan accepteerd, maar dat weet je snel genoeg als geen orderbevestiging krijgt.

En anders de amerikaanse website, daar vragen ze enkel om je (een) werkgever en uiteindelijk is ie even duur. Hoogstens dat verzenden iets langer duurt.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

15% korting is geloof ik standaard. ook als je het niet via die webpromo doet. als je een geldige naam invult (coupon oid) krijg je extra korting geloof ik.

ik heb een tijdje geleden al 512mb besteld dus ik heb voorlopig genoeg, maar het is iig goed geheugen 150mhz cas2

als je uit de vs besteld. levering 2 dagen oid via FedEx, komt een week later wel een acceptgiro van FedEx voor btw :(

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Ik weet dat je standaard van hun 10% krijgt. Maar is die 15% extra, of ipv die 10% ?

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Leon O.

Wat mij al eens eerder is opgevallen is het verschil in garantie bij Crucial UK en US.

UK hanteert het volgende :

The duration of the Limited Warranty shall be a lifetime warranty for so long as the initial Customer owns and is using the product, unless Customer has purchased the product by credit card payment in which case the Limited Warranty shall be for one (1) year from the date of purchase.

US daarentegen heeft een heel lang verhaal waar deze bepaling niet instaat. Voor beiden geldt overigens dat het alleen geldt voor de 'Initial Customer'

References: US warranty, UK warranty

• phaedrus
Op donderdag 08 maart 2001 10:56 schreef HlpDsK het volgende:
Ik weet dat je standaard van hun 10% krijgt. Maar is die 15% extra, of ipv die 10% ?
In plaats van. Dus 5% extra korting.

Verwijderd

Maar hoe zit dat nou met die coupon? Ik wil wel een geldig nummer hebben nl. :)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

www.overclockers.com had eerst zo'n aanbieding geloof ik. je kon dan dus www.overclockers.com invullen bij de US site en kreeg een extra korting.

ok. snap er nu niks meer van. standaard 10% via webpromo idd 15% korting.

heb vorige week zitten kijken en maakte toen niks uit of ik via webpromo deed of niet.

maar goed 256mb pc133 cas 2 is onder de $90. heb zelf nog $110,- betaald :(

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Kheb in December nog 600 piek betaald .. sja

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Voor mij kom je ook een paar dagen te laat. Ik heb reeds dezelfde dimm in de UK besteld met de 15% korting (62.04 pond). Als mijn order wordt geweigerd dan weet ik meteen dat die webpromo flauwekul is.

Het enige wat ik minder vind is dat je ook over de verzendkosten van 11 pond BTW moet betalen. De verzendkosten staan daar toch los van?

Moesten de USA kopers onder ons ook over het totale bedrag (dus inclusief de verzendkosten van $15) BTW betalen?

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Verwijderd

Ik heb wel interesse. Mij lijkt 256 mb pc133 cas-2 wel leuk. De UK is trouwens goedkoper dan de US volgens mij.
Mail me maar op da-Lynx@dds.nl

Dit weekend kan ik trouwens weleens niet reageren: heb het druk...

Groeten, da-Lynx

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 23:23 schreef Martinus_E het volgende:
Voor mij kom je ook een paar dagen te laat. Ik heb reeds dezelfde dimm in de UK besteld met de 15% korting (62.04 pond). Als mijn order wordt geweigerd dan weet ik meteen dat die webpromo flauwekul is.

Het enige wat ik minder vind is dat je ook over de verzendkosten van 11 pond BTW moet betalen. De verzendkosten staan daar toch los van?

Moesten de USA kopers onder ons ook over het totale bedrag (dus inclusief de verzendkosten van $15) BTW betalen?
Maar waar heb jij dan de couponcode vandaan?

• phaedrus
Op donderdag 08 maart 2001 23:23 schreef Martinus_E het volgende:
Laat even weten of je het gekregen hebt met 15% korting.

Jip, BTW gaat over het gehele bedrag, incl. de verzendkosten.

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Op vrijdag 09 maart 2001 18:41 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Maar waar heb jij dan de couponcode vandaan?
Gewoon een paar cijfers ingevuld. Ik weet verder ook niet wat ze bedoelen met die couponcode. Volgens Crucial is shipment inmiddels begonnen.

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Verwijderd

Kheb zojuist een kennis opdracht te geven om 1 Gb Crucial te kopen.

Alleen zou ik het fijn vinden als ik ook die couponkorting kon weten te regelen.
Pagina: 1