Best wel humor eigenlijk, ik was dus op zoek naar een nieuwe telefoon (ik kon mijn abonnement verlengen). Uiteindelijk gekozen voor de
HTC Desire, ook omdat het echt een nieuw toestel is. Echter werd ik niet vrolijk van het aanbod op de site van Hi dus ik heb gisteren even gebeld met de klantenservice.
Nou kon ik dus abo verlengen voor 2 jaar en kiezen voor de
HTC Desire met bijbetaling van
0 euro. Ik had al een Hi Online 20 abonnement welke dus 2 jaar verlengd wordt. Dat scheelt dus aanzienlijk met die 170 euro die ik op de site zag!!! Verder heb ik bewust niet gekozen voor de Eindeloos Online omdat ik toch niet ga internetten via hun netwerk. Het belangrijkste was voor mij eigenlijk een nieuw toestel met de mogelijkheid om een beetje normaal te surfen via WiFi.
Zo gezegd zo geregeld. De man die ik gisteren aan de lijn had vertelde wel dat de
Desires pas op 21 april werden uitgeleverd. Prima, ik had toch geen haast. Totdat vanmiddag een meneer van de TNT onverwacht voor de deur stond met een pakketje van Hi.

Met daarin de
Desire. Gisteren geregeld, vandaag in huis. Ik mag niet klagen, al zeg ik het zelf.
Zojuist heb ik nog even contact gehad met de klantenservice om toch even te checken of ik inderdaad geen Eindeloos Online heb. Je weet maar nooit, gelukkig kon de mevrouw me toezeggen dat ik alleen een Hi Online 20 abonnement heb. Even afwachten totdat ik mij nota binnenkrijg