Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers...

Aangezien mijn CRT'tje langzaam aan het sterven is, zoek ik een waardige vervanger.

Mijn oog is gevallen op een modelletjes van Samsung en LG.

Een 32inch LG (32LH3000)
Een 32inch Samsung (LE32B530)

Ik heb op het net al gezocht naar reviews maar ik kom er niet uit.

Het doel van de TV is vooral gamen op een oude 360. (Zonder HDMI)
Als er TV's zijn van concurrerende merken aan hetzelfde prijsniveau, hoor ik het graag.

Ik ben iets minder vertrouwd met LG, en dus zit ik een beetje 'blok'.

Hopelijk kunnen mijn medetweakers mij eventjes helpen.

Alvast bedankt,
Thalmaray 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 19:54

NvM

De Samsung. Waarom? Omdat ik er zelf ook een heb.

Verwacht meer van dit soort redeneringen, want je moet uiteindelijk zelf de keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn tussen de 2 schermen wel wat verschillen. Zo heeft de LG een hoger contrastratio. ik heb zelf ook een LG LCD TV (wel een oud type al) en ik ben zeer te spreken over de LG. Qua prijs/kwaliteit verhouding vind ik LG altijd het beste scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 23:00
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:25:
Er zijn tussen de 2 schermen wel wat verschillen. Zo heeft de LG een hoger contrastratio. ik heb zelf ook een LG LCD TV (wel een oud type al) en ik ben zeer te spreken over de LG. Qua prijs/kwaliteit verhouding vind ik LG altijd het beste scoren.
Alleen qua kwaliteit vind ik LG wel weer erg tegenvallen. Hoor van veel mensen in mijn omgeving dat ze nooit meer LG willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:02

FeaR

In GoT we trust

De "Televisie X versus Televisie Y"- en "Wat moet ik kopen"-topics zijn niet langer toegestaan op GoT. Reden hiervoor is dat er in het verleden > 60% van de aanwezige topics soortgelijke topics waren als deze wat op den duur een kleine chaos werd in LCD. Vandaar dat is besloten om zulke topics niet meer toe te staan. Dus niet om jou te pesten, maar meer om wat overzicht te houden binnen dit forum.

Nu zijn sommige van dat soort topics inderdaad nog open. De reden dat die topics nog open zijn is omdat daar de keuze tussen de tv's goed is onderbouwt. Jij noemt hier alleen twee types, maar verder niet waarom je voor die tv's hebt gekozen.

Lees anders ook het volgende topic door: [FAQ] Welke TV moet ik kopen?. Daar staat nog meer informatie waar op te letten bij de aanschaf van een nieuwe tv. En ook in het LCD Beleid staat het één en ander qua leesvoer.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.