Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Hey,

Vandaag las ik op de site van T-mobile:
T-Mobile introduceert 1-jarig iPhone abonnement

* - iPhone bij T-Mobile nu ook beschikbaar met contractstermijn van één jaar.
* - Abonnement voor bellen, sms’en én onbeperkt mobiel internet.
* - Vanaf 23 februari te koop in T-Mobile Shops, via www.t-mobile.nl en via T-Mobile Telesales.
* - Ook verkrijgbaar via onder andere de Apple Premium Resellers, Belcompany, Mediamarkt, Saturn, The Phone House, GSMWEB.NL, belnu.nl, studentmobiel.nl en Typhone.nl.
* - Tarieven van de 1-jarige abonnementen worden 23 februari bekend gemaakt.

Vanaf 23 februari biedt T-Mobile de iPhone3G(S) ook aan in combinatie met een 1-jarig abonnement. Dit iPhone abonnement geldt voor alle modellen van de iPhone3G (S) en is verkrijgbaar in alle 80 T-Mobile Shops, via www.t-mobile.nl/iphone en via het telefonische verkoopkanaal van T-Mobile. Daarnaast kan men het abonnement ook afsluiten bij één van de iPhone verkooppartners.

Hendrik Kasteel, Directeur Marketing bij T-Mobile in Nederland: ‘Er is een groep klanten die niet gebonden wil zijn aan een contractstermijn van twee jaar. Zij willen sneller kunnen wisselen van toestel en zijn ook bereid hiervoor iets extra’s te betalen. Voor deze groep komen we nu met aantrekkelijk 1-jarig abonnement speciaal voor de iPhone.’

Meer informatie vanaf 23 februari 2010 op www.t-mobile.nl/iphone.
De iPhone zal binnenkort dus ook te krijgen zijn in combinatie met een 1 jarig abonnement. Nou wilde ik eigenlijk donderdag naar belgie gaan om daar een iPhone te kopen, maar ik denk dat het goedkoper is om dit abonnement te nemen. Nou is alleen mijn vraag, hoeduur zal een iPhone 3GS 16GB zijn denken jullie? In een artikel op Nu.nl staat dat de prijzen van iPhones in combinatie met een 1 jarig abonnement 100 tot 400 euro zijn. Ik denk dus dat de prijzen van de iPhone gewoon verdubbelt worden ten opzichte van een 2 jarig abonnement. Zou dat kunnen kloppen? Dan is de 16Gb versie dus 200 euro + 30x12 = 560 euro. Dat is goedkoper dan wanneer ik een iPhone koop in belgie voor 575 euro, en er nog eens een sim only abonnement bij moet nemen. Ik ben dus geinterresseerd in een abonnement met een duur van 1 jaar, en niet van 2 jaar.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Volgens iPhoneclub:

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/02/t-mobile-1-jaar-iphone-abonnement.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
OK dan kost het me dus 300+12x30= 660+30 euro aansluitkosten is 690. Dat is alsnog goedkoper denk ik dan een losse iPhone en een los abonnement erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vind het niet echt een aantrekkelijke aanbieding. Heb onlangs een 2-jarig abo aangeschaft i.c.m met een 3GS 16GB en de meerprijs van 200 vind ik een jaar minder contract niet waard.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Gunner schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:31:
Ik vind het niet echt een aantrekkelijke aanbieding. Heb onlangs een 2-jarig abo aangeschaft i.c.m met een 3GS 16GB en de meerprijs van 200 vind ik een jaar minder contract niet waard.
Oke, maar ik wil gewoon niet 2 jaar aan dezelfde telefoon/abonnement vast zitten. In die tijd ben ik al wel op mn telefoon uitgekeken, zijn er veel nieuwere/betere en na 2 jaar kan je je telefoon niet meer verkopen voor een redelijke prijs, waar dat bij 1 jaar wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lizardz schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:35:
In die tijd ben ik al wel op mn telefoon uitgekeken, zijn er veel nieuwere/betere en na 2 jaar kan je je telefoon niet meer verkopen voor een redelijke prijs, waar dat bij 1 jaar wel kan.
Als je nu nog 300 euro bij moet betalen voor een 16GB 3GS i.c.m i150 dan win je daar niet veel mee. Over 12 maanden zal er wel weer een nieuwe iPhone zijn en dat doet de tweedehandsprijs van je 3GS weinig goed.

Verder begrijp ik je gedachtengang wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 16-02-2010 14:38 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Gunner schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:38:
[...]

Als je nu nog 300 euro bij moet betalen voor een 16GB 3GS i.c.m i150 dan win je daar niet veel mee. Over 12 maanden zal er wel weer een nieuwe iPhone zijn en dat doet de tweedehandsprijs van je 3GS weinig goed.

Verder begrijp ik je gedachtengang wel.
Ja ik begrijp jou ook wel, maar na 2 jaar is hij nog minder waard. En ik heb gewoon liever een 1 jarig contract dan 2 jaar omdat alle specs enzo dan ook ver achterlopen.
Pagina: 1