Ik heb bij de ANWB al een jaar of 5 een oldtimerverzekering lopen voor een hobbyauto, bouwjaar 1986. Naast deze hobbyauto hebben zowel mijn vriendin als ik een leasebak, dus gebruiken we die hobbyauto alleen voor mooi-weer ritjes. Nu wil ik een andere hobbyauto kopen (ook bouwjaar 1986) en informeer dus bij de ANWB of die ook verzekerd kan worden. Het antwoord: nee, dat kan niet meer, want de polisvoorwaarden zijn veranderd per 1-11-2009. Nu blijkt dat je geen auto meer van jonger dan 25 jaar kan verzekeren en dat je auto voor dagelijks gebruik op je eigen naam moet staan, dus mijn huidige verzekering wordt per premievervaldatum beëindigd (ergens in juli). Uiteraard kan ik mijn 'nieuwe' hobbyauto dus niet meer verzekeren bij de ANWB. Jammer, want m'n huidige verzekering kost maar 70 euro per jaar. Bedankt dus, ANWB
Ik heb dus een nieuwe verzekering nodig. Met wat googlen kom ik bij de volgende bedrijven uit:
Ik heb dus een nieuwe verzekering nodig. Met wat googlen kom ik bij de volgende bedrijven uit:
- Diks
- Gio Groep
- Unive (ook alleen 25 jaar of ouder).