Ik heb de volgende situatie:
- Media PC aangesloten op een full-hd tv in de woonkamer (res. 1920x1080)
- Zelfde PC aangesloten op een hd-ready tv in de slaapkamer (res 1022x622 ofzo, don't ask) :-)
Wat ik graag wil:
- Met UltraMon iets regelen (profielen?) zodat ik
a) in de woonkamer mijn bureaublad heb
of
b) in de slaapkamer mijn bureaublad heb
Omdat het twee verschillende resoluties zijn kan ik niet kiezen voor het mirroren van mijn bureablad naar beide DVI-uitgangen (dat zou absoluut mijn voorkeur hebben namelijk), maar moet ik kiezen voor "extend desktop".
Is zoiets mogelijk? Of is het bijvoorbeeld mogelijk dat ik afhankelijk van de user waarmee ik inlog op de mediapc (dan maak ik desnoods 2 gebruikers aan) een van de twee schermen selecteer en de ander de-selecteer?
Iemand ervaring met dit soort grappen?
- Media PC aangesloten op een full-hd tv in de woonkamer (res. 1920x1080)
- Zelfde PC aangesloten op een hd-ready tv in de slaapkamer (res 1022x622 ofzo, don't ask) :-)
Wat ik graag wil:
- Met UltraMon iets regelen (profielen?) zodat ik
a) in de woonkamer mijn bureaublad heb
of
b) in de slaapkamer mijn bureaublad heb
Omdat het twee verschillende resoluties zijn kan ik niet kiezen voor het mirroren van mijn bureablad naar beide DVI-uitgangen (dat zou absoluut mijn voorkeur hebben namelijk), maar moet ik kiezen voor "extend desktop".
Is zoiets mogelijk? Of is het bijvoorbeeld mogelijk dat ik afhankelijk van de user waarmee ik inlog op de mediapc (dan maak ik desnoods 2 gebruikers aan) een van de twee schermen selecteer en de ander de-selecteer?
Iemand ervaring met dit soort grappen?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.