En waar kan ik evt. zo'n editor vinden of links naar wat nuttige info?
Uhm, editor genaamd Worldcraft (je hebt ook nog andere, maar worldcraft wordt meest gebruikt geloof ik).
Verder kun je er denk ik vast wat over vinden via de mappers sectie op forums.counterstrike.net en op www.planethalflife.com .
Verder is denk ik creativiteit, geduld etc. wel een vereiste
(iets dat ik dus niet heb
)
Maar iig, er zijn vast wel mensen die veel meer weten dan ik
, ik vertel nu gewoon wat ik gelezen heb
en hoop dat je er iets aan hebt.
Iig heel veel succes en als je echt succesvol wordt
maak dan eens een tweakers.net of GoT easteregg in een map
Verder kun je er denk ik vast wat over vinden via de mappers sectie op forums.counterstrike.net en op www.planethalflife.com .
Verder is denk ik creativiteit, geduld etc. wel een vereiste
Maar iig, er zijn vast wel mensen die veel meer weten dan ik
Iig heel veel succes en als je echt succesvol wordt
ik heb Worldcraft ook eens geprobeerd, maar ik snapte er geen hol van
Ok thanks.. ik zoek die editor wel ff op 
Tja.. wil jij dr iets van snappen dan moet het wel HEEEL makkelijk zijn :D;):POp woensdag 07 maart 2001 19:22 schreef Frank128 het volgende:
ik heb Worldcraft ook eens geprobeerd, maar ik snapte er geen hol van![]()
ik snapte het wel heb ook iets gemaakt maar hij had een ...point nodig ofzo waar de spelers zouden beginnen.
weet/ wist ik veel waar ik die point kon vinden.
weet/ wist ik veel waar ik die point kon vinden.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik heb het ook een keer geprobeerd met Worldcraft maar dat is zo onwijs moeilijk. Vooral om alles passend te krijgen en dan ok nog mooi en speelbaar. al met al een onwijse opgave !
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Ben ooit begonnen met eigen huis te maken met worldcraft. Ging teveel tijd in zitten, ben toen gestopt.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ja zoiets wilde ik ook doen.. maar het ziet er idd erg ingewikkeld uit..Op woensdag 07 maart 2001 22:23 schreef YakuzA het volgende:
Ben ooit begonnen met eigen huis te maken met worldcraft. Ging teveel tijd in zitten, ben toen gestopt.
Zijn er anders nog eenvoudigere editors.. met bijv. wat voorbeeldmaps ofzo?
In de helpfiles staat een best duidelijke uitleg. Een kleine tutorial iig met plaatjes en uitleg welke instellingen je moet gebruiken enzo, scheelt veel prutswerk.
Ik wil ooit nog eens mijn school maken in Worldcraft om mij eens lekker af te kunnen reageren als ik thuis kom
Idd een gigantisch prutswerkje om alles mooi naast elkaar te krijgen en op goede hoogte. Ik had wel eens een mini leveltje gemaakt en dacht dat alles ok was, bleek ik 2 meter boven de grond te zweven als ik begon met spelen
Bij de worldcraft installatie zitten de mappen van de tutorial zelf, dacht ik (al is dat niet voor CS, maar is niet veel verschil)
Een andere optie om maps te maken is QuarkExpress (als ik mij niet vergis)
Ik wil ooit nog eens mijn school maken in Worldcraft om mij eens lekker af te kunnen reageren als ik thuis kom
Idd een gigantisch prutswerkje om alles mooi naast elkaar te krijgen en op goede hoogte. Ik had wel eens een mini leveltje gemaakt en dacht dat alles ok was, bleek ik 2 meter boven de grond te zweven als ik begon met spelen
Bij de worldcraft installatie zitten de mappen van de tutorial zelf, dacht ik (al is dat niet voor CS, maar is niet veel verschil)
Een andere optie om maps te maken is QuarkExpress (als ik mij niet vergis)
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
http://halflife.gamedesign.net/index.shtml
duidelijke handleiding voor setup van worldcraft + veel links naar andere sites
suc6
duidelijke handleiding voor setup van worldcraft + veel links naar andere sites
suc6
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
hmmmz.. het is toch best wel lastig..
Bedankt iig voor de links, ik zal es wat proberen aa nde hand van een tutorial
Veel mensen weten niet hoeveel moeite en tijd er in het maken van een level voor een spel zit (meestal dan).
Moet je je voorstellen hoe je je als mapper voelt als je net een maand of 2 aan een level hebt gewerkt, en een rieviewer stampt je volledig de grond in
Kijk hier maar
Moet je je voorstellen hoe je je als mapper voelt als je net een maand of 2 aan een level hebt gewerkt, en een rieviewer stampt je volledig de grond in
Kijk hier maar
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Pagina: 1