Bios van 5850 opnieuw flashen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Geachte Tweakers,

Ik heb verschillende keren de bios van mij 5850 geflashed alleen om de een vaag reden is de flash van vandaag niet goed gegaan. Atiflash geeft dus eerst aan dat het voltooid is nadat je opnieuwstart, niks spannends so far totdat ik geen beeld meer krijg na de reboot. Het ging om 5870 bios van Asus die ik al meerdere keren er op heb geflashed.

Ik weet dat ik gewoon kan oplossen d.m.v. een andere bios er op kan flashen met een andere kaart. Maar ik vraag hierbij suggesties of tips hoe ik dit het beste kan aanpakken. Ik kan van een andere pc een pci express kaart even lenen om dus een andere bios er op te flashen dat is geen punt.

Stel ik ben zo ver, moet ik dan bij atiflash als om aan te geven welke kaart weer 0 in te typen of deze keer 1?

Dank bij voorbaat,

An1mA

[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 16-02-2010 00:37 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fasster
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-02-2023

fasster

splitter your brain

als je de ati kart niet in het eerste pci-e slot heb zitten (wat bij het geval is omdat je tijdelijk er een andere gpu in hebt zitten) word het inderdaad 1.
ik heb twee 5850 in cf en flash die dus ook door middel van het wisselen van getallen indien ik de kaart in het eerste slot wil flashen word het dus atiflash.exe -p 0 XXX.rom en indien het de tweede kaart is die ik wil flashen word het atiflash.exe -p 1 xxx.rom.

i7 920@4.2, ek supreme HF full copper, ek spinbay res, mcp 650 met ek top, rx240,gchanger 360, sapphire 5970oc ek full cover block, cosmos s, nexus tranculity 850, ocz paltinum xtc 6gb artic cooling heatspredder, ek south bridge waterblock