Wii verkopen met Virtual Console games?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan mijn Wii te verkopen. Alleen heb ik daar ook een aantal (stuk of 12) VC games op gedownload/gekocht.

Ik wil, om de Wii aantrekkelijk te houden voor verkoop, de VC-games meeverkopen. Nu zijn deze echter gekoppeld aan mijn account op de Wii.

Nu heb ik dit via pointcards gedaan en niet via CC dus dat is geen probleem.
Wat ik me echter afvraag is het volgende:

- Klopt het dat ik, als ik mijn Club-nintendo-gegevens wijzig, ik de Wii zo qua gegevens kan overdragen naar de nieuwe eigenaar? Of komt hier meer bij kijken dan alleen dat?

Ik heb zelf al wat op het internet zitten zoeken, maar kon er geen duidelijkheid over krijgen, Nintendo zegt zelf gewoon dat ik de Wii leeg moet halen en de VC-games dan ook gewoon weg zijn, iets wat ik niet van plan ben te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:56
volgens mij kun je ergens in de wii-shop (of hoe het ook heet) een koppeling maken tussen je wii en je wii account. Ik denk dat het mogelijk is om dit ook te ontkoppelen. Volgens mij moet dat je probleem oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag betreft verplaats ik het topic naar Spielerij - Problemen & Vragen

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
avec_style schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:54:
volgens mij kun je ergens in de wii-shop (of hoe het ook heet) een koppeling maken tussen je wii en je wii account. Ik denk dat het mogelijk is om dit ook te ontkoppelen. Volgens mij moet dat je probleem oplossen.
Nou heb ik zelf al zitten kijken maar heb dit niet kunnen vinden, iemand anders nog enig idee?