Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tags bookmarken

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hey modjes :w

De invoering van tags vind ik erg goed. De enthousiaste Tweakers zijn fanatiek met het handmatig invoeren van tags waardoor er na verloop van tijd een breed scala aan tags met bijbehorende topics zal ontstaan :)
Nu kwam ik net op het idee dat ik het fijn zou vinden als je bepaalde tags kan bookmarken. Ik zat wat topics met de tag "encryptie" te lezen en het zou gewoon heel fijn zijn als je elke keer dat er iets over encryptie wordt gezegd het in één opslag bij je bookmarks kan zien. Het makkelijkste lijkt me dan een soort mapje / tag binnen de lijst met bookmarks (die ik overigens met heel veel liefde gebruik).

Ben benieuwd wat jullie hier van vinden en hoop dat het nog niet eerder ter sprake is gekomen :)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dubbelop inderdaad, wel een goed idee trouwens, daar hebben we niet bij stilgestaan toen het gemaakt werd :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

daar hebben we niet bij stilgestaan toen het gemaakt werd
wellus! alleen soms moet je domweg eens een keer iets opleveren, bugs oplossen, en dan pas verder kijken naar nieuwe features ;)

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Pff, pas op of ik ga je om half 2 bellen met een belangrijke bug hoor.. :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp