Krijg telkens pause bij IGI level4(GOD) help me!!

Pagina: 1
Acties:

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Topicstarter
Als ik de level 4(GOD) van Project IGI speel, dan krijg ik na ongeveer 10 a 15 minuten, een pausescherm. Ik kan dan niet meer terug, dus moet ik wel quit to the menu doen, of restart game doen. Wat is er mis????

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Misschien kan hij een bestand niet vinden. Is je CD beschadigd? Heb je een warez rip die verneukt is?

Installeer eens opnieuw (en probeer je savegames te backuppen).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Hij blijft niet vastzitten of zoiets. Draait gewoon netjes, maar krijg gewoon plotseling een pausescherm. Kan dan geen resume game doen. Wie kan me nog meer helpen.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54

RvV

Had een vriend van me ook. Daar was niets aan te doen volgens hem. Hij heeft toen zo'n andere config van iemand gekregen die de level al had gedaan. Bij mijzelf liep die GOD level de hele tijd vast.

Y'24

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Ik weet al waarom. Als die josef neer geknald wordt, gaat ie automatisch naar pausescherm. Je moet ie josef goed beschermen.
p,.s. ik ben bij levle 6

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Level 4 = eitje ;).. Rag de eerste paar mannetjes neer in die gebouwen.. ga rechtdoor naar de watertoren en snipe vanaf daar iedereen neer die je ziet lopen (kijk met verrekijker naar rode mannetjes en klaar ;)).

Tada..

Het wordt nog lastiger ;)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het is inderdaad een teken, dat je het level vern&^%*kt hebt. Alleen opnieuw beginnen is een optie. Dat dit niet zo prettig is na een kwartier hard werken is logisch, maar in het echte leven ga je ook maar een keer dood.
Succes

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Gister bij laatste level aangekomen :)
Nee het eind verklap ik nog niet :)
Pagina: 1