Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een HTC Diamond. Het enigste wat ik wil is dat ik een Toestel koop en daarna met Prepaid kan opwaarderen. Is dit mogelijk met een mobiel met Windows mobile erop?

Ik ben totaal een diabeet op dit gebied dus mijn vraag zal wel stom klinken!
Maar op google wordt ik ook niet egt wijzer. :|

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:17:
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een HTC Diamond. Het enigste wat ik wil is dat ik een Toestel koop en daarna met Prepaid kan opwaarderen. Is dit mogelijk met een mobiel met Windows mobile erop?

Ik ben totaal een diabeet op dit gebied dus mijn vraag zal wel stom klinken!
Maar op google wordt ik ook niet egt wijzer. :|
Het is gewoon een telefoon. Als je een simlock vrij toestel koopt dan kun je er een prepaid sim in doen.
Let wel even op je data

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Topicstarter
Sc0rPi0N schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:18:
[...]

Het is gewoon een telefoon. Als je een simlock vrij toestel koopt dan kun je er een prepaid sim in doen.
Let wel even op je data
Bedankt voor de snelle reactie Scorpion!
Oke dus ik moet bij simlock vrij kijken! Ik dacht dat iets anders in hield. Dan weet ik denk ik genoeg nu. Thnx!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:20:
[...]

Bedankt voor de snelle reactie Scorpion!
Oke dus ik moet bij simlock vrij kijken! Ik dacht dat iets anders in hield. Dan weet ik denk ik genoeg nu. Thnx!
Windows mobile wil alleen maar zeggen dat die het OS is van je telefoon.
Symbian draait op Nokia toestellen en verder heb je Android van Google wat op de meeste huidige telefoons draait.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+