Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:49
Naar aanleiding van de recente aankondiging op het MWC in Barcelona toch maar een topic over de Samsung Beam. Het is misschien nog wat vroeg maar ik denk dat er zeker al ruimte is voor discussie ondanks dat nog niet alles over deze telefoon bekend is.
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetgarden.nl/wp-content/uploads/2010/02/halo.jpg

Specificaties;
Scherm3,7 inch Super amoled
Resolutie800x480
OSAndroid 2.1
Camera8 megapixel AF met Flits + VGA front
Video720p@30fps, ondersteuning voor H264,H263, Mp4, Divx
AudioDual speakers, 3.5 mm audio jack, Fm radio met RDS
ConnectiviteitWifi (b/g/n), A-GPS, Bluetooth 2.1, Usb 2.0
Geheugen375mb ram, 1GB rom, microSD slot tot 32gb
Afmetingen123 x 59.8 x 14.9 mm, gewicht ongeveer 140 gram
Accu1800 mAh (gesprekstijd 8 uur, stand-by 530 uur)
ChipsetTexas INstruments OMAP3430 met Cortex A8-core/ARMv7 op 600 mhz met aparte GPU
BijzonderhedenTouchWiz Interface, MiniProjector, dlna-ondersteuning

Links
  1. De specificaties nogmaals.
  2. Engadget Hands-on
  3. Aankondiging op tweakers.
  4. Tweakers hands-on
Afbeeldingen
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1266194171.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1266194174.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1266194175.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1266194172.jpeg

Dit kan natuurlijk een zeer interessante telefoon worden. Zeker aangezien hij wordt geïntroduceerd met een nieuwe android versie en een nieuwe schermtechniek. Van de beamer hoeven we niet al teveel te verwachten maar dit zal een geinige gadget zijn voor erbij. Het is nu even afwachten met betrekking tot meer prijs-informatie en belangrijker een release-datum. Ik zal dit topic up-to-date houden naarmate er meer informatie bekend wordt over deze telefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door Silvos op 16-02-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:49
Gereserveerd door TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Een medewerker van Samsung gaf de volgende specificaties/info ;)
OK, guys, i'll try to clarify/answer some of your questions:
1)The CPU of this phone is Samsung S3C6410 800MHz, aka same one used in Omnia II, Omnia Pro, Moment, etc...
The processor is NOT Cortex A8, it's based on older ARM 1176.
2)The specs for this phone were mistaken with other devices, sorry. It is indeed 384MB RAM, and 512MB ROM (NO internal flash) as opposed to our Wave product that got 512MB RAM. Keep in mind that i8520 Beam is still deep development, and so it's specs are still a subject of change!
3)Someone asked about PICO Projector, it's the third generation one from Texas Instruments with maximum range up 3 meters, 15inch projection, WVGA, only designed to be used in complete darkness!
4)As for antenna, don't worry about it, it's just ISDB-T television ONLY for Korean/Japanese market we've been testing.

Hopefully this answers some of your questions
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij af hoe goed die projector het nu gaat doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van goed is niet echt sprake...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
lijkt mij een hoog 'gimmick' gehalte hebben...zo heb ik de viewty destijds gekozen omdat hij 120 fps kon opnemen, dat was even superleuk, maar wanneer gebruik je dat nou echt? Daarnaast was de kwaliteit om te huilen natuurlijk. Hetzelfde geld hier...leuk speeltje, maar echt bruikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 12:04
Als het betaalbaar is wil ik hem wel - een iphone-achtige interface en toch Android op een Samsung (anders zou ik NOOIT een samsung kopen zonder een goed gekend OS), zelfs als die projector niet goed is is het nog leuk, al is het om in een duistere kamer film te kijken (slaapkamer 's nachts), of eventueel apps die de klok projecteren etc...

Ik zie er het nut wel van in. Nu nog een goede prijs en een niet al te verre releasedatum en dan wacht ik nog om een nieuw toestel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
CLB schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:52:

...
Graag een verduidelijking van je uitspraak :?

Ik begrijp dat je teleurgesteld bent omdat je een Milestone hebt en nogal een fanboy lijkt te zijn te oordelen aan je reakties in het Milestone topic ;)

Je ziet dat de i8520 op alle punten beter scoort ondanks dat ie nog niet gereed is voor uitlevering en dit nog maar een pre-produktie model is voor de WMC.
Dat kan je ook lezen in de 'quote' van de Samsung medewerker die ik hier boven als eerste post heb gezet.

Ik noem maar 1 'duidelijk zichtbaar' verschil: het Super Amoled capacitieve display :+
(t.o.v. het TFT display van de Milestone |:( )

Maar hier kan je het zelf nog eens rustig nalezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normale discussies ga ik niet uit de weg, maar altijd dat geblaat over fanboy, Milestone, onzin. Ik had 't over de beamerfunctie!

Tevens durf ik wel m'n hand in het vuur te steken en te zeggen dat deze Samsung zeker niet op alle punten de Milestone voorbijstreeft. Qua behuizing bijvoorbeeld, plastic, vingerafdrukgevoelig, waarbij de Milestone voor 90% uit metaal bestaat, afgewerkt met een matte rubberfinish. Of een eigen schil van Samsung, waar ik ze zelf ook nooit sterk in vind (maar dat is uiteraard persoonlijk) Voor de rest zijn deze specs natuurlijk heel erg nice, dat scherm boeit me weinig, de rest zou ik ook graag willen, maar niet in deze behuizing / van 't merk Samsung! :)

[ Voor 66% gewijzigd door CLB op 21-02-2010 13:41 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

CLB schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:52:
[video]
Ik neem toch aan dat je niet verwachte dat je 2000 lumen uit zo'n ding kan krijgen.

Ik vind het nog helemaal niet zo slecht.

Even wat foto's of een filmpje laten zien aan vrienden/collega's gaat erg goed en je zit niet met 4 man om zo'n klein lullig telefoontje gebogen.
CLB schreef op zondag 21 februari 2010 @ 01:18:
Normale discussies ga ik niet uit de weg, maar altijd dat geblaat over fanboy, Milestone, onzin. Ik had 't over de beamerfunctie!

Voor de rest zijn deze specs natuurlijk heel erg nice, dat scherm boeit me weinig, de rest zou ik ook graag willen, maar niet in deze behuizing / van 't merk Samsung! :)
Uhm ligt het aan mij of is er weinig meerwaarde om in een Samsung telefoon topic te melden dat je de specs leuk vind maar hem niet wil omdat het een Samsung is... ik persoonlijk zou niet eens het topic openen dan, maar ja das te makkelijk denk ik.

[ Voor 40% gewijzigd door Flagg op 24-02-2010 22:05 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Flagg schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 22:02:
Ik neem toch aan dat je niet verwachte dat je 2000 lumen uit zo'n ding kan krijgen.
Ik verwachtte niks, geef netjes een reply met een filmpje op iemand die het wil weten, dus simpel zat
Uhm ligt het aan mij of is er weinig meerwaarde om in een Samsung telefoon topic te melden dat je de specs leuk vind maar hem niet wil omdat het een Samsung is... ik persoonlijk zou niet eens het topic openen dan, maar ja das te makkelijk denk ik.
Dat ligt aan jou ;) Tevens heb ik dit topic niet geopend, dus dat is ook simpel zat! Iets met meningen enzo...

• catt4u
[off topic]
"Openen/geopend" als in "aanklikken/aangeklikt om te lezen" (Openings post b.v.)
"Starten/gestart" als in "een begin maken/gemaakt met iets wat er nog niet is" (Topic Start(er) b.v.)

[/off topic]

[ Voor 7% gewijzigd door catt4u op 25-02-2010 20:28 ]

Ajaa dat is een goede =) Maar ik moet toch iets openen om te lezen, over het hoe of wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperEye
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 22:02
Ik vind dit ook een interessant telefoontje. Na de zomer ben ik toe aan een nieuw toestel. Hoewel ik langzaam aan overstag was om voor de Google Nexus One te gaan, lijkt deze toch een geduchte concurrent in mijn voorkeuze te worden.

De 720p opname mogelijkheid spreken mij wel aan. Daarnaast schijnt de "beamer functie" alleen van redelijke kwaliteit te zijn in donkere ruimten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is er inmiddels al meer bekend, of een release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit de opvolgen van de i8910HD?
heeft er wel wat van weg, qua specs.. verder moet ik nog ff zien hoe dit allemaal uit gaat pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm nee, ding draait op Symbian, deze op Android ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat snap ik, maar samsung is bezig met afstappen van Symbian, ok het draait een anders OS, maar er zijn veel gelijkenissen echter allemaal net ff iets beter :)

en again een zeer uitgebreide mediamonster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Beetje offtopic maar zijn ze in japan nou al niet veel verder met deze technologie? dus beamers in telefoons enzo. Dit vanwege het feit dat dit de eerste beamerfoon in Nederland wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet perse japan, aangezien samsung koreaans is, anyway, samsung heeft wel vaker de nieuwste dingen er als eerste in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou even nieuw leven inblazen dan maar.

Volgens gsmarena is het toestel sinds juli 2010 uit. Alleen in NL nog helemaal niet voorbij zien komen.

Iemand meer info toevallig?
Pagina: 1