Naar aanleiding van de recente aankondiging op het MWC in Barcelona toch maar een topic over de Samsung Beam. Het is misschien nog wat vroeg maar ik denk dat er zeker al ruimte is voor discussie ondanks dat nog niet alles over deze telefoon bekend is.

Specificaties;
LinksAfbeeldingen

Dit kan natuurlijk een zeer interessante telefoon worden. Zeker aangezien hij wordt geïntroduceerd met een nieuwe android versie en een nieuwe schermtechniek. Van de beamer hoeven we niet al teveel te verwachten maar dit zal een geinige gadget zijn voor erbij. Het is nu even afwachten met betrekking tot meer prijs-informatie en belangrijker een release-datum. Ik zal dit topic up-to-date houden naarmate er meer informatie bekend wordt over deze telefoon.

Specificaties;
Scherm | 3,7 inch Super amoled |
Resolutie | 800x480 |
OS | Android 2.1 |
Camera | 8 megapixel AF met Flits + VGA front |
Video | 720p@30fps, ondersteuning voor H264,H263, Mp4, Divx |
Audio | Dual speakers, 3.5 mm audio jack, Fm radio met RDS |
Connectiviteit | Wifi (b/g/n), A-GPS, Bluetooth 2.1, Usb 2.0 |
Geheugen | 375mb ram, 1GB rom, microSD slot tot 32gb |
Afmetingen | 123 x 59.8 x 14.9 mm, gewicht ongeveer 140 gram |
Accu | 1800 mAh (gesprekstijd 8 uur, stand-by 530 uur) |
Chipset | Texas INstruments OMAP3430 met Cortex A8-core/ARMv7 op 600 mhz met aparte GPU |
Bijzonderheden | TouchWiz Interface, MiniProjector, dlna-ondersteuning |
LinksAfbeeldingen

Dit kan natuurlijk een zeer interessante telefoon worden. Zeker aangezien hij wordt geïntroduceerd met een nieuwe android versie en een nieuwe schermtechniek. Van de beamer hoeven we niet al teveel te verwachten maar dit zal een geinige gadget zijn voor erbij. Het is nu even afwachten met betrekking tot meer prijs-informatie en belangrijker een release-datum. Ik zal dit topic up-to-date houden naarmate er meer informatie bekend wordt over deze telefoon.
[ Voor 4% gewijzigd door Silvos op 16-02-2010 16:02 ]