Hoi Tweakers,
Heb zojuist een pracht van een laptop gekocht ;)(asus x52jr) na een tijdje met het dingetje gespeeld te hebben
wilde ik muziek gaan luisteren met mijn koptelefoon. Waar ik op mijn pc een geweldig geluid krijg, krijg ik door mijn laptop totaal geen bass door. Hij laat alleen de hoge tonen door, komt dit nu omdat mijn geluidskaartje dit niet aankan
? Ik heb zelf al veel gekeken bij geluidsinstellingen, ook gekeken of er nog een audio programma was van asus maar die vond ik ook niet. Ik kon alleen nog de lage tonen versterken maar dat helpt niet echt. Op internet, met name google is er niks over tevinden behalve dat ze zeggen dat je bij je configuratie scherm moet kijken en dan geluidsinstellingen moet aanpassen. Dit heb ik echter al geprobeerd zonder resultaat ...... 
Iemand die mij helpen kan ?
Heb zojuist een pracht van een laptop gekocht ;)(asus x52jr) na een tijdje met het dingetje gespeeld te hebben
wilde ik muziek gaan luisteren met mijn koptelefoon. Waar ik op mijn pc een geweldig geluid krijg, krijg ik door mijn laptop totaal geen bass door. Hij laat alleen de hoge tonen door, komt dit nu omdat mijn geluidskaartje dit niet aankan
Iemand die mij helpen kan ?