Ik zit nu achter een computer met het ip 192.168.0.109 maar de router op 192.18.0.1 heeft dat ip-adres helemaal niet uitgedeeld aan mijn computer of welk ander apparaat.
Daarnaast duurt het heel lang voordat de verbinding tot stand is gebracht, als ik de computer van standby haal of op een andere manier opnieuw verbinding wil maken.
Andere apparaten kunnen deze computer niet vinden.
Als ik kijk bij ipconfig /all staat daar als dhcp, dns enz allemaal 192.168.0.1 en bij het ip-adres van de computer staat 192.169.0.109 (Voorkeur)
Mijn router deelt ipadressen uit van 192.168.0.100 tot .200
Waar slaat dat voorkeur op? Ik draai Windows 7.
En nog belangrijker, van wat en waarom krijg ik zo'n ip-adres? en hoe zorg ik dat ik weer een ip-adres van mijn router krijg?
Ik heb een Sitecom WL-540 CA - MIMO XR Wireless Network Broadband Router
Daarnaast duurt het heel lang voordat de verbinding tot stand is gebracht, als ik de computer van standby haal of op een andere manier opnieuw verbinding wil maken.
Andere apparaten kunnen deze computer niet vinden.
Als ik kijk bij ipconfig /all staat daar als dhcp, dns enz allemaal 192.168.0.1 en bij het ip-adres van de computer staat 192.169.0.109 (Voorkeur)
Mijn router deelt ipadressen uit van 192.168.0.100 tot .200
Waar slaat dat voorkeur op? Ik draai Windows 7.
En nog belangrijker, van wat en waarom krijg ik zo'n ip-adres? en hoe zorg ik dat ik weer een ip-adres van mijn router krijg?
Ik heb een Sitecom WL-540 CA - MIMO XR Wireless Network Broadband Router