Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP Hulp] - Telefoonnummer Windows helpdesk?

Pagina: 1
Acties:
  • 486 views

• gvanh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-12-2023

gvanh

Webdeveloper

Topicstarter
Goedenavond Tweakerts,

Is er een telefoonnummer van Microsoft waar je naartoe kan bellen voor hulp bij het gebruik van Windows?
Ik ben nu al voor de zoveelste dag op rij m'n pa aan het helpen met z'n windows-ellende, en daar heb ik helemaal geen zin in.

Ik zou graag zien dat die prutsers van Microsoft hun eigen veroorzaakte ellende ook oplossen, in plaats van andere mensen ermee op te zadelen.

Alvast dank voor de reactie.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:10

rg-mohwa

Phoe Hé

nee microsoft heeft geen helpdesk die jij bedoelt. misschien is het beter als je de lokale computerzaak belt en vraagt of die je kunnen helpen, of je handig buurjongen

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Sterker nog, meestal heb je een OEM licentie en daar mag de verkoper de ondersteuning voor geven.

Wie weet kun je de oplossing voor je uitdaging hier vinden?

[ Voor 38% gewijzigd door Bastien op 15-02-2010 18:56 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 22:10

DarkSide

theres no place like ::1

Je icoontje doet je wel eer aan. Even google gebruiken en ik kom deze site tegen. http://windows.microsoft....dows/help/contact-support

En idd ligt er wel aan hoe je aan je XP gekomen bent. OEM / Retail.

Maar wat is er dan zo frustrerend? Mijn ervaring is dat het meestal brakke software pakketten zijn die de zaken vernaggelen en niet allemaal Microsoft zijn schuld is.

[ Voor 10% gewijzigd door DarkSide op 15-02-2010 18:57 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-11 15:13
Wellicht een handiger overzicht: http://support.microsoft.com/gp/phonenumbers/

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

gvanh schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:52:
Ik ben nu al voor de zoveelste dag op rij m'n pa aan het helpen met z'n windows-ellende, en daar heb ik helemaal geen zin in.
Dan geef je 'm een cursus kado, of je schakelt de PCDokter ofzo in :)

Lijkt me dat je zelf verstandig genoeg bent om de juiste wegen te bewandelen, en jezelf en je vader tevreden te houden.
Helpdesk nummers zijn prima via Internet te achterhalen, daar heb je ons niet voor nodig.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.