Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb onlangs een htc hero gekocht. maar ik graak niet in de market, ik moet eerst de servicevoorwaarden accepteren maar het wil niet laden. Na een paar minuten "laden" komt er een foutmelding.
Ik heb mijn toestel al afgelegd en heb het al een 35x geprobeerd. Wat kan ik er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je naast dat je 35x hetzelfde hebt gedaan de zoekfunctie er al ns bijgepakt? Dat is wellicht zinvoller ;) Meldt aub in je topicstart even wat je zelf zoal gevonden hebt en wat er precies voor foutmelding komt. Dat kleine beetje inzet maakt het voor ons ook makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt stom, maar doordat je geraak in je OP hebt gezet denk ik dat je een belg bent, klopt dit? Zoja, ik meen me te herinneren dat je vanuit Belgie niet in de market kon komen? Zal zo even kijken of ik daar nog iets over kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik kom van belgie, en dit is de eerste keer dat ik erin wil en dat ik de servicevoorwaarden nog moet accepteren=> daaruit volgt de foutmelding: let op
er is een fout opgetreden.
Probeer het later opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nogmaals, wat heb je nou verder zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gewoon opnieuw geprobeert en het toestel al een paar keer uit en aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 14 februari 2010 @ 18:43:
[...]

Dan download je MarketEnabler, en fake je dat je met een andere provider de market benaderd :)
Probeer dit? Op je PC downloaden en dan op je SD kaart zetten. Weet niet precies hoe dat gaat, moet je even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:30:
gewoon opnieuw geprobeert en het toestel al een paar keer uit en aangezet.
En heb je nu al eens je foutmelding in Google ingevoerd of uberhaubt geprobeerd om eens te kijken of je probleem elders voorgekomen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
http://www.google.com/sup...id=383085f45d6e102c&hl=en

eerste hit op google met zoekwoorden "android market accept terms error"

samengevat: even taal van toestel veranderen naar Engels, market terms accepteren daarna weer terugzetten naar Nederlands.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1