progje om fax te delen via netwerk...?

Pagina: 1
Acties:

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 09:29
Ik ben nu al langere tijd opzoek naar een leuk fax-progje dat je op een server installeert en dat je deze net als een printer via een netwerk kunt delen... (server:win2k, rest:win98se).

Het hoef niet al te uitgebreid te zijn, moet de windows-adres boek kunnen gebruiken en groepen... that's it... niet van mega pakketen voor bedrijven als philips of zo...

ben benieuwd & thx ;)

Verwijderd

Winfaxpro blijft prachtig pakket. Je installeert 1 of meerdere modems of faxdevices op je server. Je installeert WinfaxPro (ver 9 of 10 inmiddels). Ook op de clients. Je kan gemeenschappelijk adresboek uit een database halen (dus aanpassing in database is aanpassing in adresboek winfax).. werkt goud. Je krijgt ook melding als fax niet gelukt is op het betreffende werkstation,.. volgens mij trial te downloaden bij symantec. Dit zijn pakketten waarvan ik denk dat ze aanschafprijs dubbel en dwars waard zijn.

• The Collector
Thx!

Ben hem nu aan het downloaden! 'k Moet zeggen, is wel een megapakket 36mb en dat via ISDN naar binnen zuigen :Z

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 08 maart 2001 13:18 schreef The Collector het volgende:
[...]
Kan begrijpen dat je trots bent op je nieuwe computer, maar zou je je signature iets kunnen aanpassen? Hij is nu een beetje groot, achter elkaar zetten?

• The Collector
np, 'k zat er eigenlijk al een beetje op te wachten tot iemand er mee aan kwam dragen >:)

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Even een andere vraag :

Ik gebruik W2K, daarmee kan ik faxen. Is het mogelijk om andere gebruikers in het netwerk (die Win9x draaien) te laten faxen via mijn werkstation ?

Thx :)

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Pagina: 1