[Epson SX415]Usb device not recognized

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 22:27
Edit: Kon toch niet stil zitten, net naar de computerboer gefietst en nieuwe kabel gekocht. Daaraan lag het gelukkig

Vanmiddag heb ik een nieuwe printer gekocht (Epson SX415) omdat mijn oude epson defect was, gesloopt nadat ik de cartridges er verkeerd in had gedaan :9 (handig) Nu sluit ik de printer aan in windows (7) en krijg de melding usb device not recognized. Heel vreemd. Op internet al een aantal dingen gelezen waaronder de pc een tijdje uit doen, van het stroom af halen en opnieuw proberen. Helaas zonder succes.

Daarna heb ik het geprobeerd op mijn Macbook Pro met het OS snow leopard. De eerst keer werd de printer herkend nadat ik de software via de bijgeleverde disc had geinstalleerd. Laptop uitgezet en was van mening dat het weer eens aan windows zou liggen.

Niets blijkt minder waar, nu ik mijn mac weer opstart wordt de printer ook niet meer herkend. Printer is offline, staat er. Drivers verwijderd, opnieuw geinstalleerd, wordt helaas nog steeds niet gevonden.

Op het moment heb ik geen andere printerkabel liggen, de huidige kabel werkte perfect icm mijn oude printer. Daaraan zou het bijna niet kunnen liggen. Heeft iemand enig idee of heb ik weer eens pech?

Kopieren werkt overigens perfect.

[ Voor 5% gewijzigd door Leon- op 15-02-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Ik kom net bij mijn ouders vandaan (beiden 80) en die hebben hetzelfde probleem.
Als ik voor hen vanuit Word iets wil printen dan herkent de Epson printer driver op de Mac de printer niet.

Heb jij inmiddels het probleem al opgelost. Dit is toch te gekd voor woorden. Ik ben anderhalf uur bezig geweest.
Normaal is het installeren zo gebeurd.

Hoor je graag!

Hartelijke groet,
Debbie