De vraag zegt even genoeg! Bedankt mannen + zeldzame verdwaalde vrouw! Vrouwen op tweakers! is een goed zaak! ALEX
Verwijderd
ik heb een Aiwa gekocht die op het eerste gezicht wel goed werkte. Ik had eigenlijk liever een Philips of Sony gehad..
Dit is iig een goede diskman:

Schokvaste draagbare cd-speler met energiebesparende 45-seconden ESA en oplaadbare batterijen.
Dankzij de ESP3-technologie is de speeltijd spectaculair uitgebreid tot maximaal 20 uur met 2 standaard AA alkalinebatterijen. ESA beveiligt de cd-speler tegen verticale en horizontale schokken voor stabiel afspelen. Volledige cd-afspeelfuncties. Digital dynamic bass boost. CD-RW-compatibel. Wordt geleverd met voedingsadapter, ECO-PLUS Ni-MH oplaadbare batterijen met battery-in-lader en stereo in-ear hoofdtelefoons.
Je moet NIET Aiwa kopen ok?
Op www.philips.nl kan je goed kijken wat er nu is..
Ralph
Dit is iig een goede diskman:

Schokvaste draagbare cd-speler met energiebesparende 45-seconden ESA en oplaadbare batterijen.
Dankzij de ESP3-technologie is de speeltijd spectaculair uitgebreid tot maximaal 20 uur met 2 standaard AA alkalinebatterijen. ESA beveiligt de cd-speler tegen verticale en horizontale schokken voor stabiel afspelen. Volledige cd-afspeelfuncties. Digital dynamic bass boost. CD-RW-compatibel. Wordt geleverd met voedingsadapter, ECO-PLUS Ni-MH oplaadbare batterijen met battery-in-lader en stereo in-ear hoofdtelefoons.
Je moet NIET Aiwa kopen ok?
Op www.philips.nl kan je goed kijken wat er nu is..
Ralph
Mijn Philips, een eenvoudiger uitvoering van het plaatje hierboven (doorzichtig blauw deksel), bevalt me perfect. 12 sec ESP3 (altijd genoeg), en speelt zelfs CD-RW's probleemloos af. Doet lang met batterijtjes, etc. Koop er wel meteen een betere koptelefoon bij, maar daaat geldt altijd voor de bagger die fabrikanten er standaard bij doen. Heb er zo'n nekband-geval van Phlipse bij, werkt super. Ruim tweehonderd piek (even rondkijken), plus vijftig voor goeie headphones.
Zoef
Philips heeft idd leuke discmans, met goede schokbestendigheid. Vroeger had je nog verschil tussen het Electronic Shock Protection van Sony en het Electronic Shock Absorbation van Philips maar ik meen dat die sinds de laatste generatie (3:?) zijn gefuseerd (de techniek dan)
Tja, goede oude tijd toen ik nog een Sony ESP2 discman had maar tegenwoordig heb ik een MD, veel handiger...
Tja, goede oude tijd toen ik nog een Sony ESP2 discman had maar tegenwoordig heb ik een MD, veel handiger...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Ik zou ook die philips gaan die Ralph2001 noemt, 'k heb hem zelf... :):)
Ook erg relaxed is dat afspelen van cdrw's. Muziek op een cd, luisteren, gaat je vervelen, dan maar weer andere. Cdrw's zijn erg makkelijk dan.
Ook erg relaxed is dat afspelen van cdrw's. Muziek op een cd, luisteren, gaat je vervelen, dan maar weer andere. Cdrw's zijn erg makkelijk dan.
Pagina: 1