Toen ik het artikel las op de frontpage over wat de recente update ivm de Malicious Software Removal Tool controleerde ik meteen of ik deze al had geinstalleerd. Blijkbaar (en waarschijnlijk zoals velen) heb ik uit gewoontje weer een van de updates geinstalleerd en deze keer bleek ik niet de moeite te nemen te controleren wat ik in huis haalde.
Niet dat ik een illegale versie van Win7 heb, of enige andere problemen verwacht. Maar ik stuurde meteen een mailtje naar Microsoft toen ik besefte dat deze keer de update niet kan verwijderd worden (voor de niet belangrijke kan je dit na even zoeken met een druk op de knop).
Dit is het antwoord en meteen de manier om MRT te verwijderen van uw systeem:
Niet dat ik een illegale versie van Win7 heb, of enige andere problemen verwacht. Maar ik stuurde meteen een mailtje naar Microsoft toen ik besefte dat deze keer de update niet kan verwijderd worden (voor de niet belangrijke kan je dit na even zoeken met een druk op de knop).
Dit is het antwoord en meteen de manier om MRT te verwijderen van uw systeem:
Zelf heb ik het nog niet getest. Ik weet niet wat voor gevolgen dit zal hebben op uw updater.Ik begrijp uit uw e-mail, dat u een probleem heeft met de Malicious Software Removal Tool.Dit is een stand-alone programma en kunt u gewoon verwijderen via onderstaande stappen.
1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start
3. Ga naar "zoekopdracht starten"
4. Vul in de zoekopdracht starten balk c:\windows\system32 in en druk op ENTER
5. Zoek in deze map het bestand MRT.EXE en verwijder dit bestand.
De update Malicious Software Removal Tool is nu verwijderd van uw systeem.