Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
http://tweakers.net/ext/i/imagenormal/1255039347.jpeg
Plaatje werkt ook niet? Of ligt dat aan de servers?
Plaatje werkt ook niet? Of ligt dat aan de servers?
Eerste is inmiddels gefixt en voor zover ik het zelf kan beoordelen werkt het plaatje gewoon?
Ik ben helemaal geen stagiair
Plaatje werkt hier ook niet, zowel bij het originele artikel als die link hier.
Plaatje werkt hier ook niet, IE8 en FF.
De dlc is gericht op de multiplayermodus en introduceert nieuwe trophies, skins en maps.
Dit is slechts deels waar, het richt zich enkel op de 'competative' multiplayer mode, Co-op story en Survival krijgen pas bij DLC3 wat extra's. Zie ook hier en in de reacties hier
Dit is slechts deels waar, het richt zich enkel op de 'competative' multiplayer mode, Co-op story en Survival krijgen pas bij DLC3 wat extra's. Zie ook hier en in de reacties hier
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Plaatje voor de zekerheid maar opnieuw opgeslagen (bij mij werkt hij gewoonSinergyX schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:12:
De dlc is gericht op de multiplayermodus en introduceert nieuwe trophies, skins en maps.
Zelfde link van dat plaatje? Want die is hier nogsteeds dood!GWX schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:38:
[...]
Plaatje voor de zekerheid maar opnieuw opgeslagen (bij mij werkt hij gewoon) en ik zal nog even duidelijk maken dat het alleen om de vs-multiplayer gaat
Nee, nieuwe url, dus je moet even in het artikel kijkenDennusB schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:39:
[...]
Zelfde link van dat plaatje? Want die is hier nogsteeds dood!
nieuws: Uncharted 2 krijgt dlc met twee 'nieuwe' maps
WerktGWX schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:41:
[...]
Nee, nieuwe url, dus je moet even in het artikel kijken
nieuws: Uncharted 2 krijgt dlc met twee 'nieuwe' maps
pic fixed
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1