hp pavilion dv4000

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefken153
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-04 11:55
Hallo,

ik heb een HP Pavilion dv4000 met draadloze netwerkkaart die door de laptop wordt herkend.
Echter ik kan ze niet aanschakelen met de Hp toets op het klavier zodat de draadloze netwerkkaart onbruikbaar is. Ik heb wel draadloos netwerk via een usb draadloze netwerkkaart.
Iemand een oplossing hoe ik de netwerkkaart alsnog kan activeren?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Zelf een ander O/S erop gezet zeker? De laptop herstellen naar originele HP software zou moeten helpen, zo niet dan is de knop stuk.

• jefken153
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-04 11:55
dragon2 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:16:
Zelf een ander O/S erop gezet zeker? De laptop herstellen naar originele HP software zou moeten helpen, zo niet dan is de knop stuk.
het is nog steeds de originele software
de laptop is wel eens voor herstelling binnen geweest bij HP Zuid-Afrika (daar was de laptop rechtstreeks op een modem aangesloten) zodat niet direct werd opgemerkt dat de draadloze verbinding niet meer werkte.
zullen maar verder doen met een usb draadloze verbinding zeker, want de laptop is buiten garanties en de kosten zullen hoger zijn dan het euvel.
alleszins bedankt voor de informatie

groetjes

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Wow, jij geeft wel heel erg snel op. Er kunnen nog diverse oplossingen zijn, het kan bijvoorbeeld uitgeschakeld zijn in de bios, of misschien mist er een stukje software? Ik geef de bios een hele grote kans, ik heb bijvoorbeeld wel vaker 'kapotte' touchpads en branders in laptops gerepareerd door simpelweg het in de bios weer goed te zetten.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Of je draadje/antenne van je wireless is bij de reparatie losgeraakt.