Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds 2 weken op mijn PB laptop een externe BenQ 22 inch scherm. Het enige probleem is op het moment dat ik hem aan heb ik dat hij ongeveer om het uur beide schermen op zwart gaan. Soms is het één keer en zegt hij daarna een fout in het beeldschermbesturings systeem of iets dergelijks te hebben opgelost maar soms blijft hij knipperen wel beeld, geen beeld. Nu had ik toevallig vanmorgen op school de laptop op een beamer aangesloten en gebeurde hetzelfde. Mij werd al geadviseerd om TMM uit te schakelen. Dit hielp helaas ook niet. Iemand die weet wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Powermanagement instellen? Je geeft nogal weinig informatie over je instellingen, Windows versie etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is TMM? The Mythical Man Month? Tokyo Mew Mew?

Geef inderdaad wat meer info over je systeem en zo. Een "Packerd Bell" laptop is ook een wat breed begrip.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nja ik ben nogal leek wat betreft computers ed. dus wat willen jullie precies weten. TMM was iets met Multi Mon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik zo uit mijn hoofd weet het is Windows Vista op een PB laptop 17 inch van ong 1 jaar oud. Daar zullen jullie vrij weinig mee op schieten maar zal even kijken of ik mijn laptop specs ergens online zie staan.
EDIT: ik heb even gekeken en qua specs lijkt hij zo het eerste op deze:
http://packardbell.nl/sho...14-LX.B620X.005-1706.html

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand?
Modbreak:Doe eens niet zo ongeduldig. Als je stante pede antwoord wilt, bel de helpdesk :o

Hier op GoT is het niet toegestaan om <24u je topic omhoog te schoppen. Heb je iets nieuws toe te voegen voor die tijd? Gebruik de edit-knop.

Sowieso is het altijd zinnig om je af te vragen waarom niemand reageert. Allicht doe je er beter aan meer relevante info toe te voegen, zoals wat je termen exact betekenen ("iets met multimonitor" zegt ons namelijk ook niets),wat voor OS je draait, driverversies, dat soort dingen...

[ Voor 129% gewijzigd door dion_b op 15-02-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:56:
iemand?
[modbreak]Doe eens niet zo ongeduldig. Als je stante pede antwoord wilt, bel de helpdesk :o

Hier op GoT is het niet toegestaan om <24u je topic omhoog te schoppen. Heb je iets nieuws toe te voegen voor die tijd? Gebruik de edit-knop.

Sowieso is het altijd zinnig om je af te vragen waarom niemand reageert. Allicht doe je er beter aan meer relevante info toe te voegen, zoals wat je termen exact betekenen ("iets met multimonitor" zegt ons namelijk ook niets),wat voor OS je draait, driverversies, dat soort dingen...[/modbreak]
Ik ben een leek met dit soort dingen daarom vraag ik ook wat de andere willen weten zodat ze mij kunnen helpen. Ik zeg wat ik weet en sorry dat ik bumpte. Zo bekend ben ik hier nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Als het daadwerkelijk de notebook is welke je in de link liet zien dan zou ik eerst even je beeldadapter drivers eens updaten. Dit lost meestal wel wat problemen op. Je zou ook in windows kunnen instellen dat je schermen niet vanzelf op zwart gaan. Dit kun je bij 'power management' doen.

ATI driver search

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
Ok dank even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MaDLiVe schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 04:59:
Als het daadwerkelijk de notebook is welke je in de link liet zien dan zou ik eerst even je beeldadapter drivers eens updaten. Dit lost meestal wel wat problemen op. Je zou ook in windows kunnen instellen dat je schermen niet vanzelf op zwart gaan. Dit kun je bij 'power management' doen.

ATI driver search
Hij zegt het volgende:

Advisory:
The display driver supplied by the laptop manufacturer is customized for the built-in flat panel display, and the graphics features and functions specific to the laptop. It is strongly recommended to use the supplied drivers.

If installing a different operating system other than the one included with the laptop, the laptop may not meet all the requirements, and supported drivers may not be available.

The laptop manufacturer is the exclusive provider of driver updates. If the required driver update is not available at the laptop manufacturers’ website, it is recommended to contact the manufacturer directly, to see if an updated driver will be made available in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.hardwareheaven.com/modtool.php

misschien heb je daar wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een laptop staan de naam van het model en het nummer van het model meestal rechts onder het beeldscherm. De modelnaam en het modelnummer zijn handig om te weten om gericht advies te kunnen geven.

Afbeeldingslocatie: http://packardbell.nl/filelib/common/products/computers/notebooks/easynote_lj/spec/340x250_easynote_lj.jpg

Er kan bijvoorbeeld staan:

EasyNote LJ65-CU-014

Als de laptop ongeveer 1 jaar oud is kan er nog garantie op zitten.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 09:38 ]

Pagina: 1