'Vingermuis' met trackball gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ongeveer 10 jaar geleden was ik op een beurs in de VS en daar hadden ze fantastische muizen voor laptops. Ervan overtuigd dat het snel ook bij ons een hit zou worden ging ik naar huis. Nooit meer wat van gehoord. En aangezien mijn eerste Netbook inmiddels onderweg is, ben ik benieuwd wie weet waar ik zo'n mooi ding kan vinden.

Als ik op "finger mouse" google, vind ik alleen iets vaags dat ik niet zoek. Wat ik wél zoek heb ik onder andere gevonden bij de Backshop (duur!) onder de naam 'Greenpointer Vingermuis' en elders op internet onder de naam PowerBall Mouse.

Hieronder tot slot nog een afbeelding. Weet iemand of er een meer gangbare, algemeen geaccepteerde naam voor dit type muis is, en waar die betaalbaar te verkrijgen is. En - tot slot - waarom dit eigenlijk nooit een succes geworden is?

Groet en thx,
egs

Afbeeldingslocatie: http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-57023568947563_2088_557822231

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 01:14 . Reden: kleiner plaatje ingevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 01:01:
... En - tot slot - waarom dit eigenlijk nooit een succes geworden is?
Omdat dat nogal veel inspanning vergt van je duim. Je kan hem nooit laten rusten.
En als er weinig vraag naar is dan zullen de prijzen ook hoog zijn uiteraard.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
en je moet hem elke keer oppakken als je hem wil gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Zoek op "handheld trackball" daarmee vind je er meerdere.De Traveler 350 is wel een mooie die je aan je netbook kan vastmaken, alleen zie ik daar nog geen prijzen van.

[ Voor 26% gewijzigd door sigilens op 15-02-2010 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Leuke gadget. Lijkt erop dat dit bedrijfje ze maakt: 3G

Je kan h'm gewoon uit de VS bestellen bij Amazon maar de shipping zal wel duurder zijn dan het apparaatje zelf. Maar ik bespaar nooit op invoerapparatuur, dat moet gewoon het beste / meest praktisch zijn.

Wellicht dat je met een gezamelijke inkoopactie de verzendkosten kan delen.

This can no longer be ignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:42
Voor $11 heb je bij dealextreme al iets wat er op lijkt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29834.
Deze is ook erg leuk: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2838

En dit is helemaal nieuw, en het lijkt me wel erg geinig een optische vinger muis: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heb die dingen eens op de plaatselijke PC beurs gezien. Werden aangeboden voor 5 euro geloof ik. Was nauwelijks vraag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen, voor de reacties tot nu toe

@eltweako: volgens mij zijn min of meer dezelfde muizen te verkrijgen via het Nederlandse xGadget.nl

@Woofer Aaarghh, ik zal de Haagse pc-beurzen in de gaten houden...

@sigilens Dat is ook een geinig dingetje, maar ik maak er een principekwestie om precies dít apparaat te vinden

@ The Dolf Goed punt!

@ Erik Jan Dank! In de VS bestellen is idd the last resort als ie hier echt niet te vinden is.

Misschien moet je gewoon concluderen dat het een onhandig ding is, omdat ie anders wel was doorgebroken...Maar ik heb er wel vertrouwen in, dus ik zoek gewoon door.

Mochten zich hier mensen willen melden die hem ook willen hebben, dan kan ik dat ivm lagere shipping kosten alvast inventariseren.

Groet en bedankt,

egs
Pagina: 1