[Win7] Load driver bij install

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-06 12:42
Kben dus bezig een nieuwe Windows7 Pro ENG install uit te voeren op m'n nieuwe pc met een P5K-EPU moederbord.
Kwas alleen in de veronderstelling dat er bij Vista en Win7 (64-bits) geen SATA F6 drivers benodigd zijn.

Nu zie ik wel bij de partities "Load Driver" staan. Is dit nou een nieuwe manier om de SATA F6 drivers ofzo erop te zetten?
Of is dit niet nodig? Kwil namelijk niet zometeen op NEXT drukken zonder de drivers geload te hebben en erachter komen dat mijn pc net wat trager (IDE mode ofzo) gaat omdat ik niet die drivers geload heb. Wat dat ook mag zijn....

Moet ik toch iets van de Asus site downloaden en op een USB ofzo zetten en via Load drivers laden of is dit echt niet nodig?

Kheb overigens een 1TB Samsung Sata schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wordt je schijf gezien? Dan is het niet nodig. Maar dat lijkt me een vrij voor de hand liggende kwestie eerlijk gezegd.
Aangezien je legacy IDE mode 1) niet wil gebruiken en 2) dan toch eerst in BIOS moet inschakelen heb je daar ook niks mee te maken.

[ Voor 35% gewijzigd door alt-92 op 15-02-2010 00:12 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-06 12:42
Geen idee, kheb dus gewoon partities aangemaakt, waar windows standaard een 100mb voor zichzelf heeft gemaakt en vervolgens zag ik die load driver staan.

Kheb nu dus gewoon op Next geclickt en hij is bezig met installeren, maar hopen dat ik niet weer een driver ofzo gemist heb en overnieuw kan beginnen :P

Heb ik namelijk wel met mijn P5W dh deluxe gehad.. had ik sata as ide staan ofzo, en vervolgens geen chipset drivers geinstalleerd :D In de angst wat performance verlies te draaien maar helemaal opnieuw begonnen :)