Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik plaats hier voor het eerste een topic, gebruik al een tijdje de kennis van eerwaarde mede-tweakers maar ben nu voor het eerst zelf hier.

Ik zit met het volgende probleem en kennelijk is er nog niet veel bekend hoe dit zou moeten werken dus vandaar op deze manier.

Ik heb de PFL9604 sinds een tijdje en het is werkelijk een prima tv/aparaat maar wanneer ik gebruik wil maken van de netwerkfunctie wordt het toch allemaal een beetje lastiger.
Ik heb de tv aan de wand gemonteerd, netjes alles weggewerkt dus je ziet niets dan een tv aan de wand, wat wil je nog meer zou je zeggen!

Ik wil ook wel ns een filmpje zien, dan ontstaan de vragen.
Ik heb de tv al aangesloten op het netwerk, dan kan ik sommige dingen streamen vanaf mijn pc maar niet alles, het ene type bestand kan ik wel lezen het andere niet...???!

Is er iemand die ervaring heeft met het netwerk-gebeuren van deze tv? Ik ben al even aan het pionieren maar kom op dit moment niet echt verder meer...

Ik hoop dat een van jullie er iets meer over weet, in de winkel krijg ik niet veel meer dan "het zou zo moeten werken"

Alvast hartelijk thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou mezelf niet een echte tweaker noemen, hooguit tweak-curious noob ofzo maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je echt een interessant topic hebt hier als je nog niet de moeite hebt genomen om de gebruiksaanwijzing er op na te slaan of een van de vele kanalen van de Philips helpdesk te bereiken.
Eerst je apparatuur leren kennen, daarna begint het tweaken pas ;). En mocht je er niet uitkomen dan is er in dit topic genoeg kennis te vinden en delen door gebruikers die dat ding helemaal uitpluizen.

En natuurlijk zegt de tv-verkoopsjaak wat je wilt horen, ongeacht of hij productkennis had of niet, klanten gaan zo'n tv niet terugbrengen vanwege instelproblemen, verkocht is verkocht en zo werkt het helaas (wel een mooie tv trouwens hoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Via het netwerk kan ie DLNA aan, helaas ondersteunt dat nou net niet de mkv/m2ts files waarin je HD films download bijvoorbeeld. Dan moet je aan de slag met transcoderen, TwonkyMedia doet dat bijvoorbeeld en nog wel een paar andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@VBow; uiteraard heb ik wel eerst de moeite genomen om zelf een en ander te onderzoeken, echter de handleiding welke bij de tv zit (geintegreerd in het menu van de tv want een echte handleiding als vroeger zit er niet bij) bied natuurlijk geen antwoorden op vragen als welk formaat kan ik wel en niet streamen (helaas)...

Sick-Nick; ik ga toch nog een keer onderzoeken hoe Twonky-Media precies in elkaar zit, hier ben ik al even mee bezig geweest maar kwam er niet uit toen ik daadwerkelijk wilde gaan afspelen. Ik heb nu VLC en daarmee kan ik wel een stream maken maar deze wordt dan weer niet opgepikt door de tv... :$

Ondertussen ploeter ik nog een beetje verder ;)

Thks voor de reply alvast.
Grts (h)