Toon posts:

pc uitgevallen en gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Vanmorgen is mijn pc er mee opgehouden. Hij startte continu opnieuw op.
Ik heb heel weinig verstand van computers en zou graag willen weten waar dit aan kan liggen.
Mijn toetsenbord reageerde totaal niet, waardoor ik niet in veilige modus kon opstarten en de windows cd werd ook niet gevonden door de pc (werd wel gelezen, maar startte niet op).
Ik denk dat mijn harde schijf misschien gecrasht is, maar ik weet het niet zeker.
Heeft iemand nog een idee wat ik aan dit probleem zou kunnen doen of wat er precies aan de hand zou kunnen zijn?

Ik hoor het graag, maar liefst wel een beetje simpel uitgelegd. Zoals ik eerder al zei; ik heb echt weinig verstand van computers...

Alvast bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Simpeler kunnen we het niet maken. Begin eens met die door te lezen en ga testen. Als je er echt weinig verstand van hebt, haal er dan iemand bij die er wel verstand van heeft :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Dat zal ik in ieder geval eens door gaan lezen. Hopelijk kom ik dan tot een oplossing.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 09:05
wat voor besturingssysteem heb je? Als je XP draait, heb je niet toevallig last van die 'update of death'? zie nieuws: Rootkit is mogelijke aanleiding bsod's in Windows XP

Desktop | Server | Laptop