drivers of mn kaart problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste ik ben nieuw hier (hi everybody) dus als mn forumpje fout staat sorry ervoor.
maar ik heb nu een probleem

oké beginnen met het begin ik heb dus een week geleden (maandag) mn nieuwe laptop binnen
het is een Samsung R580 en alles ging al fout van het begin met die windows 7
bleef hangen tijdens install , dus zelf een fresh install gedaan en dat gaat goed nu loopt die goed TOT ik mn Nvidia drivers instaleer en dan soms start ie op en soms gaat die hangen. (meestal welkom scherm)
ik heb een dag gehad dat ie een hele dag goed liep maar als ik hem de dag erna opstart gaat die weer hangen.
Maar het rare is in de dag dat die wel opstarte kan ik zelf gamen ik heb Cod4 gespeeld en Fear.

Dus mijn vraag is zijn het mijn drivers van mijn kaart die gwoon nog buggy zijn of het mijn kaart zelf waar iets fout is.
even er bij zetten : veilige modus gaat wel
dit zijn mijn specs
intel Core i3

4gb Ram ddr3

Nvidia GT330m (nieuwe kaart dus hoop ik dat het de drivers zijn) toen ik kon gamen heb ik max 60° graden gemeten dus dat is niet extreem hoog..toch?

W7 Ultimate

MVg hmpfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroGG
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik zou me op mijn garantie beroepen en terug naar de winkel gaan.

Het is een laptop. Dus out of de box moet ie gewoon werken. Dadelijk zit je over 5 maanden met opnieuw een bsod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou allereerst alle hardware testen voordat je hem uberhaupt weg rma't.

Het 'klinkt' als een hardware foutje.
meestal bij mijn klanten is het in dit geval wat je beschrijft een hdd/geheugen of een bios/software foutje

ik raad je aan om te kijken of er BIOS updates beschikbaar zijn voor je lappie.
en installeer geen Beta drivers van nvidia deze willen nog wel eens instabiel zijn.

Maar aangezien je al aangeeft dat het bij je install fout gaat,

zou ik als ik jou was ultimate boot cd erover heen halen / Memtest + HDD fitness testje.

Tool : http://www.ultimatebootcd.com/
brand t isotje op cd/dvdtje en ervan booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica