Problemen met @home

Pagina: 1
Acties:

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025
Ok, ik heb dus sinds kort @home en nu word mn modem steeds gedisconnect...dat wil zeggen 2e lampje van links knippert dan oranje/groen en heb ik geen dataverkeer.

Nou zit ik in een studentenhuis ...dus de kabel die binnenkomt zit (direkt) aan een versterker, en daarna zit pas zon blokje.
De splitter is tussen kabel uit de grond en die versterker gezet, maar kan het zijn dat ik steeds wordt gedisconnect omdat dat blokje nog loshangt?
Ik had op een keer gebeld naar de helpdesk, en die zeiden 5 minuten modem van de stroom af, en dan er weer in. daarna ging het een week achter elkaar goed, dwz geen verbroken verbinding en shit.

Is het dus om kort te gaan erg dat de splitter niet aan zon blokje zit waar je normaal je tv-kabel in doet ?

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Reefer
was de titel niet pakkend genoeg of heeft niemand een idee ? :'(

Verwijderd

Zal ook wel een IP-wijziging van @home zijn, dan heb je een conflict, dus moet je weer effe connecten met de DHCP server en problem solved

• Reefer
/newbiemode on euhm..dat zou koel zijn maar hoe doe ik dat
/newbiemode nog steeds on ;)

Verwijderd

welk systeem gebruik je NT of 9x???

• Reefer
win98 SE

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 07 maart 2001 22:29 schreef Reefer het volgende:
was de titel niet pakkend genoeg of heeft niemand een idee ? :'(
@home is de laatste tijd @sloom... dus @slomers hebben enorm veel problemen om (onder andere) dit forum te bereiken.... :+
helaas (nu helaas) ben ik ook een @home-gebruiker....

edit:

owja... kan je niet helpen met je probleem... sorry....
je zal vast wel de helpdesk hebben gebeld? 0800-0093.... mja... die is de helft van de keren in gesprek, of je hebt een uur wachttijd.... :(

Verwijderd

gewoon de gebruikersnaam op die van @home zetten CPxxxx-a en de netwerknaam op @home, en de rest zoals IP-adres in netwerkomgeving uitvinken en automatisch laten verkrijgen
Pagina: 1