webcam gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik ben op dit moment in het bezit van een logitech messenger, maar deze functioneert niet met windows vista (wel beeld-> geen geluid of andersom). ik gebruik de webcam icm met een laptop. Wie heeft er een goed advies? Stabiel en goed werkzaam onder Vista is een voorwaarde, evenals een goede bevestiging op de laptop inch).

Ik lees op het internet dat logitech veel software problemen geeft, dus daar zou mijn voorkeur ook niet naar uit gaan.

Ik hoor het graag!

Baselier

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:22
Beste Baselier,

Op GOT verwachten we dat je zelf een en ander uitzoekt. Graag hadden we dus ook wat meer informatie van je gekregen.

Welke modellen heb je zelf al in gedachte, wat heb je zelf gezocht, wat is je budget end?

Groetjes zijn overigens niet nodig, dit doen we constant al :)

[ Voor 12% gewijzigd door LED-Maniak op 14-02-2010 19:45 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik zit eignelijk met dezelfde vraag.

Momenteel is de LOGITECH QUICKCAM PRO 9000 voor 15 euro te verkrijgen! In HD opnemen dus..

Alleen ik vind de Microsoft HD cam een stuk mooier, helaas is ie ook veel duurder maar kun je een van de cams aan je xbox 360 koppelen? Weet iemand dat?

Gulfstream G650