[V&A] advertentie onterecht verwijdert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ik had vanmiddag een advertentie voor een Xbox met modchip.
deze is verwijdert met de mededeling dat modchips verboden zijn.

als je het mij vraagt erg hypocriet gezien er gewoon een Centraal topic over ombouwen op het forum is.
[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XI

ik citeer in de start post.

:? Ik wil ook Xbox Media Center op mijn XBOX!
Je XBOX moet "omgebouwd" zijn. Dat betekent dat er een chip in je XBOX wordt gezet waardoor je programma's kan gebruiken die niet gecertificeerd zijn door Microsoft

na geen reactie van betreffende moderator een nieuwe advertentie geplaatst zonder enige informatie over een modchip maar deze is ook alweer verwijdert.
hoelang gaat dit nog duren.
als ik aangeef dat de modchip is verwijdert is dat voldoende om een advertentie te behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Het is niet toegestaan om mod-chips of omgebouwde Xboxen aan te bieden via V&A volgens de voorwaarden. Deze is dus terecht verwijderd. Dat er een topic op het forum is om te discussiëren over het ombouwen staat daar los van. Inbreken en harddrugs zijn ook verboden, maar dan mag er nog wel over gepraat en gediscussieerd worden.

Je geeft zelf al aan dat je de advertentie vanmiddag pas gezet hebt, dus je geeft hem niet meer dan een paar uurtjes de tijd om te reageren en dan open je al een topic?? Je moet een moderator wel de tijd geven om een antwoord te geven en niet direct de advertentie nogmaals neerzetten. Ook Frontpage Admins hebben een privéleven, dus er bestaat een grote kans dat je een antwoord krijgt van de betreffende FPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hij kon anders wel mijn 2e advertentie verwijderen.
ik heb dan een reactie gehad.

ik hoop dat mijn 3e advertentie wel mag blijven gezien er niks over een mod chip staat vermeld omdat deze is verwijdert!!!!!

[ Voor 18% gewijzigd door fespen op 15-02-2010 15:15 ]