Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Verwijderd
Zo te zien weten een hoop mensen niet wat ze er mee aan moeten (gelet op het aantal beoordelingen).
Tja, wat zal ik zeggen, het eerste gedeelte is (zoals ie zelf al aangeeft) off topic, hij sluit af met een stukje afreageren.
Hij mag van mij gerust op 1 blijven staan, hoewel zijn post nauwelijks bijdraagt tot iets.
Ik heb bepunt (of eigenlijk beboet, maar daar is de MoLiCe voor), dus laat ik het over aan de rest
Tja, wat zal ik zeggen, het eerste gedeelte is (zoals ie zelf al aangeeft) off topic, hij sluit af met een stukje afreageren.
Hij mag van mij gerust op 1 blijven staan, hoewel zijn post nauwelijks bijdraagt tot iets.
Ik heb bepunt (of eigenlijk beboet, maar daar is de MoLiCe voor), dus laat ik het over aan de rest
Mooie posting. Beetje vreemde eend in de bijt maar wel een soort posting die ik liver op Tney zie dan anderen. Het heeft namelijk zeker toegevoegde waarde. Staat op +2, staat prima zo.
Ik zou me daar bezopen zijn, om nog te modden met een weging van 0,06.
(bier hier!
)
[|:(, hij isser weer, 0,6=>0,06|:(]
(bier hier!
[|:(, hij isser weer, 0,6=>0,06|:(]
Wie riep er daar Bier ?

Owh ja, het is alweer vrijdag !
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Hmm, mooie posting? Dan snap ik hem zeker niet?
Deel 1:
Deel 2:
Deel 3:
Deel 4:
Het kan aan mij, of de vrijdag, liggen, maar zo briljant vind ik hem niet.
Je moet een post kunnen moderaten om wat er staat en hoe het gebracht wordt, los van je eigen ideeën over Napster en de platen industrie.
Het zal mij een worst wezen of Napster blijft, weggaat, of voor $ 100.000.000.000 aangeklaagd wordt...
Deel 1:
Trollerig geschreven en nog off topic ook, dat had ie zelf al door...[totaal offtopic?]
Ik wordt zo onderhand schijtziek van die hele muziekindustrie. Die heeft toch wel een enorme plaat beton voor d'r harses zeg, niet normaal meer. In plaats dat de dames en heren nu eens ECHT gaan kijken wat de mogelijkheden en voordelen van het gebruik van Napster zijn, in plaats van alleen maar om d'r eigen centen te denken .... JUCK.. ik kots hiervan.
Deel 2:
Leuk, ik heb pas een CD van Lesiëm gekocht, dus?Zelf heb ik vanmiddag naar aanleiding van muziek die ik via napster gedowned had een cd gekocht (Supperclub Presents Lounge), en toen ik in de winkel stond zei die gozer...als je deze goed vind, moet je deze (Costes, mixed by Stephane Pompougnac) ook zeker eens luisteren... zo gezegd zo gedaan...en dus ook gekocht. Als ik geen napster gehad had, was ik dus echt niet zomaar die winkel binnengelopen om ffies een cd'tje te luisteren/kopen.
Deel 3:
Ok, hier zegt ie dan wat zinvols.Daarbij komt dat ik het absoluut niet bezwaarlijk zou vinden om te betalen voor een dienst als napster. Alles om te voorkomen dat ik van die soms belachelijk dure cd's in de winkel moet kopen
Got carried away a little bit vrees ik....
[/totaal offtopic?]
Deel 4:
Dus hij zit gewoon wat van zich af te typen, maakt verder niet zoveel uit, mopper, de mopper, k*nker de k*nker, het enige zinnige wat ie dus zegt staat verscholen in één zinnetje en komt neer op "betalen voor de diensten van Napster".Btw...ik realiseer me heus wel dat hier gaan zitten kankeren op de muziekindustrie toch geen ene f*ck uitmaakt....boeit me ook absoluut niet of ik nu naar -4 gemod wordt....ik ben het weer ffies kwijt...
* Dexter heeft een hekel aan mensen die niet openstaan voor nieuwe ideën. Kijk er toch gewoon op zijn minst even naar.
Het kan aan mij, of de vrijdag, liggen, maar zo briljant vind ik hem niet.
Je moet een post kunnen moderaten om wat er staat en hoe het gebracht wordt, los van je eigen ideeën over Napster en de platen industrie.
Het zal mij een worst wezen of Napster blijft, weggaat, of voor $ 100.000.000.000 aangeklaagd wordt...
Sjies wat een eikel zeg die Dexter..zit daar een beetje t.net te vervuilen met zijn gescheld en zo...tssss. Zoveel lullen en dan idd maar 1 zinnig ding zeggen... hoewel...de vraag of dat zinnig is?? Dat ie bereid is te betalen voor napster is ook onzin en weinig inzichtvol, dat is net zoveel een mening als al die andere crap.
Wel goed dat ie al zag dat het offtopic was, en dat ie ook inzag dat een -4 mod eik ook best redelijk zou zijn.
Ach...sommige mensen...
deX
Wel goed dat ie al zag dat het offtopic was, en dat ie ook inzag dat een -4 mod eik ook best redelijk zou zijn.
Ach...sommige mensen...
deX
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Verwijderd
Thread's topic "Napster heeft drie dagen om muziek te blokkeren"
Dexter's reply: "Ik word schijtziek van de muziek industrie, ze hebben een betonnen plaat voor hun harses..."
Otis' antwoord: offtopic gezeik: een -1 zal uwen deel zijn.
Dexter's reply: "Ik word schijtziek van de muziek industrie, ze hebben een betonnen plaat voor hun harses..."
Otis' antwoord: offtopic gezeik: een -1 zal uwen deel zijn.
Aangezien dit forum een mooi communicatie middel is zouden de platenbonzen en BUMA/STEMRA hier ook wel eens mogen kijken naar de meningen van de mensen in het land. Vind dit dan ook een mooie +2, al is het alleen maar dat hij niet de enige is met die mening.
Maar goed, ik ben niet geheel objectief in deze (http://www2.tweakers.net/...n=Posting&ParentID=279826
)
* GA!S heeft ook een grote hekel aan de platen-lobby
Maar goed, ik ben niet geheel objectief in deze (http://www2.tweakers.net/...n=Posting&ParentID=279826
* GA!S heeft ook een grote hekel aan de platen-lobby
de betaler vervuilt
Ehh, ik heb nog punten, en zoals wel eerder door mensen gemerkt mod ik nog steeds naar eigen inzicht. (ik wil alleen geen ruzie met de modbot)
Ik moet zeggen dat ik eerder aan -1 Troll zit te denken. Was de toon nou anders geweest, tja. Maarja, achteraf berichten wijzigen, daar houden we hier ook niet van.
---------------------------------------
Oftwel: je hebt wel een redelijk punt, alleen BRENG HET ANDERS !!!
Ik moet zeggen dat ik eerder aan -1 Troll zit te denken. Was de toon nou anders geweest, tja. Maarja, achteraf berichten wijzigen, daar houden we hier ook niet van.
---------------------------------------
Oftwel: je hebt wel een redelijk punt, alleen BRENG HET ANDERS !!!
Nou, die jongen gaf anders wel aan met een concreet voorbeeld die de plank raaksloeg. Een mooi illustrerend voorbeeld over sommige voorbeelden die Napster levert. Ik vond die offtopic dus weer nergens op slaan. Blijkbaar ben ik een van de weinige die zuks nog coulant wil gedogen.
Tja, Napster. Het is de killer-app van internet ie dat internet ook door napster populair wordt en DSL-lijnen handiger worden. Als napster voor 1% van het internet verantwoordelijk zou zijn, dan vind ik dat iedere site 1% van z'n banneropbrengsten moet afgeven aan napster (en dus de platenindustrie). Alleen is dit idee minder haalbaar dan het handmatig hertellen in Florida.
Tja, Napster. Het is de killer-app van internet ie dat internet ook door napster populair wordt en DSL-lijnen handiger worden. Als napster voor 1% van het internet verantwoordelijk zou zijn, dan vind ik dat iedere site 1% van z'n banneropbrengsten moet afgeven aan napster (en dus de platenindustrie). Alleen is dit idee minder haalbaar dan het handmatig hertellen in Florida.
Manne....ik zou zeggen...laat het verder met rust. Het was allerminst mijn bedoeling om jullie tot een discussie aan te zetten...Als jullie dat graag willen, be my guest.
Knal hem op 0 of laat hem zo staan...het maakt me dus echt geen flikker uit. Ik kom hier al veels te lang, en zie mijn karma etc... die zijn gewoon nog superlaag. Het boeit me dus echt niet. T.net is gewoon een fijne site, maar ik kom hier ook meer voor de community (vooral IRC en ICQ), en af en toe reageer ik eens op een posting.
"It works, because of herbs..."
deX
Knal hem op 0 of laat hem zo staan...het maakt me dus echt geen flikker uit. Ik kom hier al veels te lang, en zie mijn karma etc... die zijn gewoon nog superlaag. Het boeit me dus echt niet. T.net is gewoon een fijne site, maar ik kom hier ook meer voor de community (vooral IRC en ICQ), en af en toe reageer ik eens op een posting.
"It works, because of herbs..."
deX
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Ja, dat zal best, maar we zijn hiero onze brainwaves aan het fine-tunen opdat alles ongeveer op hetzelfde maniertje wordt gemodereerd of dat over alles een beetje goed wordt nagedacht. Een posting als jou is dan een mooie testcase. Vandaar een discussie. Voor de punten maakt het niet uit namelijk.
[off]Op vrijdag 09 maart 2001 11:14 schreef GaMeOvEr het volgende:
Wie riep er daar Bier ?
Jij met je bier....ga modden man
[/off]
Pagina: 1