Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Topicreeksen taggen

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Is het niet veel handiger om, wanneer er een reeks van een bepaald topic is, de tags automatisch op de gehele reeks toe te passen in plaats van enkel op het individuele topic? Op die manier zijn bijna alle grote oude topics meteen goed getagged, en zo zijn er geen verschillen in tags bij topics (waarvan de inhoud vaak toch niet veel veranderd).

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien ook bij een nieuw deel in een reeks de tags van de voorgaande topics over kunnen nemen; als hij wel gekoppeld wordt en er geen tags ingevuld worden die van vorige deel overnemen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Dit is praktisch/technisch gezien dusdanig lastig uitvoerbaar dat ik dit niet in overweging neem. Tags van een vorig deel overhevelen naar een nieuwe deel (indien de nieuwe topicstarter niet het vorige deel vergeet op te geven bij het plaatsen van het topic) zou nog kunnen, maar alleen als ik de karma daarvoor mag vangen >:)

Nee, ik gun eigenlijk liever de nieuwe topicstarter die karma als hij netjes ook die tags opgeeft...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.