Cinemate II bevoorraden van meer inputs

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ouders hebben gisteren een Bose Cinemate II speakersystem gekocht. Ze hebben 0,0 verstand van homecinema en waren dus op zoek naar iets enorm straight-forward, geen knoppen, instellingen en 1000'den functies, gewoon een speakersystem wat hen toch de nodige punch geeft bij het bekijken van films.

Maar aangezien de Bose Cinemate II maar 2 ingangen heeft (Cinch + Optical) en er eigenlijk 2 apparaten (Belgacom TV Decoder, Panasonic Blu-Ray) via een optical lead aangesloten moeten worden zitten we dus met een klein probleem....

Bestaan er oplossingen die meer ingangen verschaffen naar 1 uitgang? En die je makkelijk even kan switchen als je wenst te kijken naar een blu-ray of TV?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Digitaal optisch naar digitaal coax omvormer, kost is van 20 euro denk ik aanschaffen.
Geen digitale coax in maar L+R analoog :z

En volgende keer de bankkaart van jouw ouders in beslag nemen...

[ Voor 13% gewijzigd door Chevy454 op 14-02-2010 15:42 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt alvast voor het snelle antwoord...

Maar met zo'n bakje kan ik meerdere opticals aansluiten op 1 optical-in die de Cinemate heeft?

En hun bankkaart in beslag nemen... Tgoh ik ben er van overtuigd dat er voor hen niets beters bestaat. Het is werkelijk doodsimpel en toch is het effect echt wel leuk hoor. Bij een bluray film emuleert het echt wel niet slecht het surroundgegeven. Je zit precies in zo'n soundbubble heel speciaal...

Maar misschien wel wat duur voor een apparaat met zo weinig ingangen en mogelijkheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
my bad...

[ Voor 97% gewijzigd door Chevy454 op 14-02-2010 15:42 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed aangezien de cinemate helemaal geen coax-input heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 15:35:
Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed aangezien de cinemate helemaal geen coax-input heeft?
Mijn fout, naar de verkeerde plaatjes gekeken :z Dacht dat het een digitale coax in was 8)7
Wat een schijtding is me dat zeg....

Zoiets ga je dan nodig hebben maar je zult dan welke iedere keer je reet moeten optillen.

Mijn idee is dat ding terug brengen of de TV aansluiten op de analoge ingangen. Dan zit je ook niet met lipsync issues.

[ Voor 11% gewijzigd door Chevy454 op 14-02-2010 15:45 ]

Pagina: 1