Knipperend Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderinozie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:44
Ik heb een probeem met indows 7 als ik deze geïnstaleerd heb op mijn computer.
Alles gaat goed, instalatie, opstarten etc. totdat ik de drivers voor mijn grafische kaart heb geïnstaleerd. Dan kan hij nog 1x zonder problemen opstarten, maar de keer erna blijft mijn scherm knipperen en mijn muis naar het midden verplaatsen en het geluid geven dat er iets iedere keer ontkoppeld/aangekoppeld wordt.
De drivers voor mijn grafische kaart zeggen ook dat de compatible zijn met windows 7 en als ik Windows Vista draai heb ik hier helemaal geen problemen mee? Heb wat rond gevraagt, vele zeggen dat ze het vreemd vinden omdat het juist onder vista wel werkt en windows 7 niet.
Hier zijn trouwens de onderdelen van mijn pc op een rijtje, misschien zit er ergens anders een probleem?
Moederbord Asus P5Q pro
CPU Q8200
GPU XFX 250 GTS
Geheugen DDR2-1066 4GB OCZ
Voeding Cool master Real power m700
HDD Samsung 320GB

Hoop dat iemand hier een oplossing heeft voor dit probleem, wil namelijk graag over op windows 7 :)

PS: XFX support heeft me de mededeling gegeven dat ik mijn probleem zelf moest uit zoeken en zij graag het antwoord wilden horen als ik het wist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

sanderinozie schreef op zondag 14 februari 2010 @ 14:43:
PS: XFX support heeft me de mededeling gegeven dat ik mijn probleem zelf moest uit zoeken en zij graag het antwoord wilden horen als ik het wist....
Tuurlijk, zij hebben niets te maken met consumenten, daar leveren zij niet aan.
Jij moet voor support naar de winkel waar je je kaart gekocht hebt.

Maar om je te helpen, welke specifieke drivers gebruik je?
Pak anders eens de laatste beta drivers van nvidia.

Is het overigens een nieuw gekochte videokaart?

[ Voor 5% gewijzigd door job op 14-02-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je hebt de standaard driver van nvidia of die van xfx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesrobert
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-03 17:40
En wat als je windows 7 zelf alle drivers via de automatische updates laat downloaden ?

Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad met windows vista destijds en de enige manier waarop het wel werkte was om windows gewoon zelf alle drivers te laten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderinozie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:44
@ Job, De kaart zelf heb ik bij Salland automatisering gekocht, maar deze zeggen dat ik weer bij XFX of microsoft zelf moet wezen... En ik heb verschillende drivers geprobeerd, zowel de nieuwste als iets oudere, maar hielp niet.

@ Meesrobert en Dennis585 Ja, ik heb de drivers van NVIDIA gedaan, de drivers van XFX en ook de drivers van windows zelf, maar allemaal hetzelfde probleem.

Ik heb ook de drivers eruit via programma's en opnieuw erop gezet, maar dat hielp ook al niet.