Ik had net de nieuwe folder van computerland bij de post gekregen, zag ik een 5.1 speaker set van Qware staan voor het luttele bedrag van €20!!!
In mijn gedachten had ik zo van: €20 voor een 5.1 speaker set!!!!!
Maar toen zag ik (na een tijdje googlen) dat het merk ''Qware'' nogal onbekend is (wil niet meteen zeggen dat het een B-merk is, maarja...)
Ik wilde deze speaker set voor mijn broer aanschaffen, die nogal veel (elke dag 3~4 uur) aan films monteert om hem te helpen met een beter geluidssysteem zodat hij wat beter kan monteren (ook als cadeau, omdat hij bij één of ander filmwedstrijd de 2de prijs won).
Om alles even samen te vatten:
Is de Qware 5.1 Speakerset (SPA-612) een goed speakersetje voor het bedrag van €20?
Dit stond er ook in de folder:
Alvast bedankt
In mijn gedachten had ik zo van: €20 voor een 5.1 speaker set!!!!!
Maar toen zag ik (na een tijdje googlen) dat het merk ''Qware'' nogal onbekend is (wil niet meteen zeggen dat het een B-merk is, maarja...)
Ik wilde deze speaker set voor mijn broer aanschaffen, die nogal veel (elke dag 3~4 uur) aan films monteert om hem te helpen met een beter geluidssysteem zodat hij wat beter kan monteren (ook als cadeau, omdat hij bij één of ander filmwedstrijd de 2de prijs won).
Om alles even samen te vatten:
Is de Qware 5.1 Speakerset (SPA-612) een goed speakersetje voor het bedrag van €20?
Dit stond er ook in de folder:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met (audio)producten van Qware?Qware 5.1 Speakerset SPA-612
* 5.1 geluidssysteem
* Losse subwoofer
* 300W (Peak)
Alvast bedankt