• King_Pin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-01 16:37
Hai,

Ik wil de beamer van een vriend van mij aanpassen. Er is een mogelijkheid om dat aan te passen in de beamer. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik zat te bedenken hoe dat dan precies zou moeten. Je kunt via een VGA kabel een beamer niet configuren.
Zou dat dan via een netwerkkabel moeten?

Hoor graag jullie ervarigen.

ps.
Ik heb helaas geen handleiding van de beamer kunnen vinden en heb het serienummer en merk helaas niet zo bij de hand.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
Merk en type is toch écht minimaal nodig. Mogelijk kan het via een serial kabel.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
King_Pin schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:11:

ps.
Ik heb helaas geen handleiding van de beamer kunnen vinden en heb het serienummer en merk helaas niet zo bij de hand.
Wat verwacht je dan (met alle respect) dat wij nu gaan zeggen? "Ik heb een auto gekocht, ik heb het merk, type en bouwjaar zo 1-2-3 niet bij de hand, maar kun je me vast vertellen wat het verbruik is?" is net zo'n rare vraag :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• King_Pin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-01 16:37
I know, daarom vraag ik ook niet om een oplossing maar om ervaringen.
Ik kan me nm niet bedenken hoe dat ingesteld kan worden

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Bij een beamer bij ons op school is het een kwestie van een leuk plaatje weergeven op de beamer en dan een bepaald knopje voor een tijdje vasthouden, dan schrijft hij het huidige beeld weg als opstartscherm.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

King_Pin schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:11:
Tsja, dan kunnen we er hier ook niets mee zoals reeds al is gezegd. Zo veel beamers zo veel mogelijkheden qua dingen in te stellen en hoe dat moet. Op deze manier gaat dit topic gewoon nergens heen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.