Blu-ray speler met ethernet aansluiting (Sony BDP-S360) en draadloos modem /router van UPC Thomson TWG850. Ik wil met de Blu-ray speler de informatie draadloos op kunnen halen van Internet. Draad zou door de hoeken in de kamer ongeveer 15 meter worden. Wii ontvangt op de plek van de Blu-ray ook het draadloze signaal, dus dan zou dat ook moeten werken op een Blu-ray denk ik dan.
Maar wat moet ik dan aansluiten op de Blu-ray voor een wireless ontvanger?
Ik heb gezocht op dit forum, maar kon niets relevants vinden. Gezocht op Google, maar dan krijg je ook allerlei spelers met die functionaliteit. Het is waarschijnlijk heel makkelijk, maar ik zit vast verkeerd te zoeken.
voodooless: de Sony heb ik al. Ik zoek alleen nog een draadloze internet ontvanger, die ik op die Sony kan aansluiten. Ik heb pas bij iemand een KPN Experibox op de PC 'aangesloten' via een USB stick / receiver van Thomson. Nu alelen die variant daarvan die ik zo op de ethernetpoort kan aansluiten, is dus alleen maar voor de Blu-ray
Maar wat moet ik dan aansluiten op de Blu-ray voor een wireless ontvanger?
Ik heb gezocht op dit forum, maar kon niets relevants vinden. Gezocht op Google, maar dan krijg je ook allerlei spelers met die functionaliteit. Het is waarschijnlijk heel makkelijk, maar ik zit vast verkeerd te zoeken.
voodooless: de Sony heb ik al. Ik zoek alleen nog een draadloze internet ontvanger, die ik op die Sony kan aansluiten. Ik heb pas bij iemand een KPN Experibox op de PC 'aangesloten' via een USB stick / receiver van Thomson. Nu alelen die variant daarvan die ik zo op de ethernetpoort kan aansluiten, is dus alleen maar voor de Blu-ray
[ Voor 19% gewijzigd door Rich59 op 14-02-2010 12:25 ]