2x Samsung T220 Resolutie probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indravd
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:41
Hallo,

Ik had eerst 1 T220(22inch) en 1 Acer Monitor 23inch.(1920 x 1200)
Toen heb ik een 2de T220 Gekocht zodat ik exact 2 de zelfde beeldschermen heb.
Maar nu heb ik het volgende probleem:

De T220 die ik als 2de heb gekocht is de resolutie aan bevolen op 1920 x 1200 (reslutie van het oude acers scherm)
En als ik dat die op 1680 x 1050 zet (normale resolutie) Wordt de tekst onscherp.(op het nieuwe scherm dan)

Ik hoop dat jullie het nog kunnen volgen.
Als ik een screen shot maak dan ziet alles er gewoon normaal uit.

Ik heb ook al mijn pc opnieuw geïnstalleerd maar gek genoeg was het niet op gelost.
Wel heb ik het op een andere pc aan gesloten en daar doen de 2 schermen het gewoon normaal.
Ook heb ik de drivers opnieuw geïnstalleerd van de videokaart en monitoren maar ook dat werkte niet.

Ik denk dat ergens in het register die instelling van het oude scherm staan. Maar gek genoeg heeft die dat op een of andere manier niet er uit gegooid toen ik hem op nieuw had geïnstalleerd.

Ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen..
Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt,
Indra

[ Voor 3% gewijzigd door indravd op 14-02-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Ik zou even aan de slag gaan met DisplayFusion of een soortgelijke tool om te kijken of je het daarmee wel goed kunt krijgen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indravd
ik heb het geinstalleerd maar ik kan daar verder niets aan passen.

Ik denk toch echt dat ik een andere videokaart moet kopen alleen weet ik niet of mijn voeding dat nog wel trekt.
en ik heb geen zin in om ook een nieuwe voeding aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Is dat tweede scherm niet toevallig een T220P i.p.v. een T220?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indravd
nee gewoon een T220
Waar staat die P voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indravd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:07:
nee gewoon een T220
Waar staat die P voor dan?
Dat is de Full HD Variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Heel simpel : Het scherm rekt de 1680 resolutie uit naar iets hogers (wss 1920). Een screenshot is altijd van fysieke pixels, niet van het uitgerekte videobeeld wat je scherm er van maakt. Vandaar dat je die wél goed zit.

Even de resolutie verhogen op dat scherm en klaar is kees lijkt me. (Had je overigens zelf ook wel achter kunnen komen maargoed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indravd
okee

het zijn allebij T220

Heel simpel : Het scherm rekt de 1680 resolutie uit naar iets hogers (wss 1920). Een screenshot is altijd van fysieke pixels, niet van het uitgerekte videobeeld wat je scherm er van maakt. Vandaar dat je die wél goed zit.

Even de resolutie verhogen op dat scherm en klaar is kees lijkt me. (Had je overigens zelf ook wel achter kunnen komen maargoed ;).

Dat is neit het probleem hij hoort op 1680 te staan niet 1920 dan wordt hij gewoon echt te klein.

De resolutie verhogen? naar wat? die te groten resolutie van het scherm?? nee dus dat kan niet
Pagina: 1